סגן השר מאיר פרוש הונחה להימנע מלטפל בעניינים הנוגעים לעיר אלעד

שנה לאחר שתושבת העיר אלעד פנתה למשרד המשפטים על ניגוד עניינים אפשרי של סגן שר החינוך בעיר אלעד - היא קיבלה מענה והתנצלות מן המשרד
אריה ריבקינד
כ"ה אב התשע"ז / 17.08.2017 18:07

במשרד המשפטים מתנהלים לאט: כמעט שנה אחרי שסדר מזוז, פעילה חברתית בעיר אלעד פנתה אל המשרד “בנוגע לניגוד עניינים אפשרי של סגן שר החינוך מאיר פרוש בעיר אלעד”- השיבו היום על פנייתה.

לאחר התנצלות על העיכוב במענה, מסביר עו”ד ערן עסיס ממחלקת ייעוץ וחקיקה, כי “בתחילת חודש יולי האחרון  הועברה לסגן שר חוות הדעת הסופית בעניין מניעת ניגוד עניינים בכהונתו”.

הפרקליט מסביר כי גיבוש חוות הדעת ארך זמן, אך כבר בתחילת שנת 2016 הובהר לסגן שר שעד להשלמת הטיפול בחוות הדעת עליו לפעול בהתאם לאמור בה, לעניין העיר אלעד.

עורך הדין עסיס מבהיר כי “עתה, משהושלמה חוות הדעת הסופית, ניתן לציין באופן סופי שסגן השר אכן הונחה, מבעוד מועד,  להימנע מלטפל בעניינים הנוגעים לעיר אלעד”.

כפי שדווח בחרדים 10, התנועה לאיכות השלטון פנתה אל משרד המשטים בדרישה לדעת מדוע עתירה שהוגשה על ידי עמותת ‘נוער כהלכה’ אודות סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש – נענתה על ידי המשרד רק כעבור שנתיים.

פנייתו של עורך הדין יואב ללום ועמותת ‘נוער כהלכה’ העירה את תשומת לב משרד המשפטים לכך, שסגן שר החינוך מצוי בניגוד עניינים מבוהק בכל הנוגע לסוגיות החינוך בעיר אלעד, בשל העובדה כי בראש העיר עומד בנו ישראל פרוש.

אלא שהפנייה שנשלחה בשנת 2015 נענתה רק באוגוסט 2017, כלומר כשנתיים מאוחר יותר.

עוד דרשה התנועה לדעת מדוע למרות שחלפו יותר משנתיים מאז הקמת הממשלה, עדיין אין הסדר ‘ניגוד עניינים’ עם השרים נפתלי בנט, אריה דרעי, זאב אלקין וסגן השר אלי כהן.

מאיר פרוש, ניגוד עניינים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניגוד ענינים, ועוד איך !!
    17/08/2017 18:48
    איכפת'ניק
  1. אדרבה, צאו ובדקו אחר כל האירועים, כנסים וכדו’ סיורים מלווים עם אישי ציבור, עם שרים וחברי כנסת וכו’ וכו’ שהיו במהלך שלוש השנים האחרונות, מאז שח”כ/סגן השר מאיר פרוש מינה את בנו שרוליק לרוץ בעיר אלעד – תבדקו בעשרות התמונות שדאגו להפיץ בכל הרשתות המקוונות, אתרי אינטרנט החרדיים, עולה עליהם: עיתון הבית/המשפחה/המבשר.

    כמה וכמה פרויקטים כלל ציבוריים אשר כל חברי הכנסת החרדיות ועסקני הציבור הריצו והשתדלו בפני השרים והאוחזים בשלטון לרווחת כלל הציבור החרדי – הכל הוסטו לעבר הצמד האב עם הבן, כאילו שהם ורק הם עושים, וכדי בזיון וקצף