מתחדשים: טל שניידר תהיה הכתבת המדינית-פוליטית של היומון ‘גלובס’

הבעלים החדשים של 'גלובס' גייסו את בעלת ומפעילת 'הפלוג' לתפקיד הכתבת המדינית-פוליטית שי ניב, מי שכיהן עד כה ככתב הפוליטי, יעמוד בראש מחלקת תחקירים חדשה שמקים גלובס
אבי כץ
כ"ה אב התשע"ז / 17.08.2017 15:41

עיתון ‘גלובס’ גייס לשורותיו את טל שניידר, בעלת ‘הפלוג של טל שניידר’ – שתהיה מעתה הכתבת המדינית-פוליטית של היומון הכלכלי.

בהודעה שקיבלו עובדי גלובס נכתב: “שניידר, בעלת הבלוג הפוליטי הפופולרי ‘הפלוג’, היא אחת העיתונאיות המוערכות בישראל, ולאחר שהותה בוושינגטון ככתבת מעריב, עבדה כעיתונאית שטח עצמאית בשש השנים האחרונות.

“בין הישגיה הראויים לציון: סיקור מעמיק של מערכת הבחירות האחרונות בארצות הברית; היא כלת ‘פרס המצוינות הדיגיטלית’ של גוגל ואגודת העיתונאים; חברה במועצת העיתונות והייתה בין מקבלי אות ‘אומץ’ למנהל תקין”.

שי ניב, שמילא עד כה את משבצת הכתב הפוליטי של העיתון והאתר, יעמוד בראש מחלקת התחקירים החדשה של ‘גלובס’, שעל הקמתה החל לעבוד כבר במהלך השבועות האחרונים. “פרטים נוספים אודות מחלקת התחקירים נחשוף בקרוב”, נאמר בהודעה.

במקביל, “ניב יעסוק בפיתוח פורמטים ייחודים בפרינט, בדיגיטל וב’גלובס טי.וי’ וימשיך לשרת את קוראי ‘גלובס’ כפרשן מוביל בממשקים שבין כלכלה לחברה ולפוליטיקה”.

שניידר אישרה את הפרטים לאתר ‘אייס’, ואמרה כי כעת המחויבות שלה היא ל’גלובס’, אולם הפלוג אמור להמשיך לפעול.

טורים של טל שניידר פורסמו גם בחרדים 10.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות