מארב מתוכנן עם בקבוק תבערה: כך פוענח פיגוע הצתה בסילוואן • צפו

הצהרת תובע תוגש היום נגד תושב הכפר סילואן שביצע מארב מתוכנן והשליך יחד עם שני חשודים נוספים בקבוק תבערה לעבר רכב אבטחה לפני כשבוע וחצי • ממצאי החקירה ביססו תשתית ראייתית
חיים טוויל
כ"ה אב התשע"ז / 17.08.2017 14:35

פוענח ניסיון הצתת רכב אבטחה בסילוואן: היום (חמישי) מוגשת הצהרת תובע כנגד חשוד, תושב סילואן, שביצע מארב מתוכנן והשליך יחד עם שני חשודים נוספים בקבוק תבערה לעבר רכב אבטחה ושרף אותו.

הפיגוע התרחש לפני שבוע וחצי, אז הוזעקו כוחות משטרה לאחד הצמתים המרכזים בסילוואן לאחר שרכב אבטחה נשרף כליל כתוצאה מבקבוק תבערה שהושלך לעברו.

שני המאבטחים שישבו ברכב הצליחו להיחלץ ממנו ללא פגע ויחד עם צוותי כב”ה כובתה האש.

חוקרי המשטרה סגרו הזירה, אספו ממצאים ועדויות, ומודיעין מדויק הצביע על שלושה חשודים שנעצרו בבתיהם במבצע מיוחד עוד באותו הלילה.

שלוש החשודים, בהם שני אחים, נחקרו ביחידה המרכזית. מעצרם הוארך והיום הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד המרכזי.

מחקירתם עלה, כי החשוד ביצע את המיוחס לו תוך תכנון מוקדם, לפיו הוא והשניים האחרים שהיו עימו הבחינו ברכב האבטחה שהגיע לצומת מרכזי והאט נסיעתו. בשלב זה אחד החשודים שפך חומר דליק לעבר החלק הקדמי של הרכב – מכסה המנוע ושמשה קדמית – ומיד לאחר מכן הושלך בקבוק תבערה שפגע ברכב וגרם תוך שניות לשריפתו.

רכב אבטחה, סילוואן

יצוין כי הלילה נעצרו בסילוואן שלושה חשודים נוספים שהיו מעורבים בהתפרעויות האלימות ובהפרות הסדר במבצע מעצרים של כוחות משטרה ומג”ב. החשודים נעצרו על פי צווי מעצר שהוצאו על ידי בית המשפט והובאו לחקירה במרחב קדם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות