התוכנית להחזרת ברק ל’העבודה’: יקבל שריון ויהיה המועמד לבטחון

לפי התכנית, שפורסמה ב'ישראל היום', ברק יעמוד בראשות 'קאדר ביטחוניסטים' שיוזם אבי גבאי • המטרה: לשריין לברק מקום ברשימת העבודה ולהציבו כמועמד המפלגה לתפקיד שר הביטחון • גבאי מכחיש
אריה ריבקינד
כ"ג אב התשע"ז / 15.08.2017 09:56

אחרי הציוצים בטוויטר והסרטונים בפייסבוק: שר הביטחון לשעבר אהוד ברק ויו”ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, מקיימים מגעים להצטרפותו של ברק לשורות מפלגת העבודה, לקראת הבחירות הבאות.

לפי דיווח בעיתון ‘ישראל היום’ הבוקר (שלישי), ברק טרם הודיע אם יחזור לפוליטיקה, אולם בין השניים מתגבשת תוכנית המהווה את הכשרת הקרקע להצטרפותו.

על פי התכנית המתגבשת, ברק יעמוד בראשות ‘קאדר ביטחוניסטים’ שיוזם גבאי. עוד מסתמן, כי ברק יסכים לוותר על האפשרות לעמוד בראשות המפלגה כמועמד לראשות הממשלה, ואילו גבאי מצידו ינצל את אחד השריונים המגיעים לו ברשימת העבודה לכנסת, עבור ראש הממשלה לשעבר.

כך, בכל סיטואציה שבה תהיה מפלגת העבודה בממשלה – יהיה ברק מועמדה לשר הביטחון.

גורמים המעורבים במהלך סיפרו ל’ישראל היום” כי ברק לא יהיה מוכן להיות מועמד מפלגת העבודה לתפקיד שר הביטחון כמועמד מבחוץ, כמו האלוף (מיל’) עמוס ידלין בתקופת היו”ר הקודם, ח”כ יצחק הרצוג. לדברי אותם גורמים, ברק לא יהיה מוכן להתמודד בפריימריז וההבנה ההדדית ביניהם היא כי גבאי ישריין אותו.

מלשכת גבאי נמסר ל’ישראל היום’ כי הוא “סבור שברק הוא איש ראוי אולם אין כרגע כל מגעים איתו מעבר לזה. הדברים יבחנו רק סמוך לבחירות”. על  הקמת קאדר של אנשי ביטחון, בראשות ברק, לצידו של גבאי נמסר: “אין דבר כזה”.

מלשכתו של ברק נמסר: “לנו לא ידוע על זה דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות