נהג המשאית שנהרג בקריסת גשר רמת אלחנן: אלי חי טדרי ז”ל מחולון

כארבע שעות לאחר קריסת הגשר נקבע בזירה מותו של הנהג, אליחי טדרי, בן 58 מחולון • לא היו לכודים נוספים • לפנות בוקר הושלמו עבודות הפינוי וכביש 4 נפתח לתנועה
חיים טוויל
כ"ג אב התשע"ז / 15.08.2017 09:42

אליחי טדרי ז”ל, תושב חולון בן 58, הוא נהג המשאית שנהרג אמש (שני) בקריסת ‘גשר רמת אלחנן’ להולכי הרגל בכביש 4.

מנוף המשאית, שככל הנראה לא היה מקופל, התנגש בעוצמה בגשר המחבר לבני ברק, וגרם לקריסתו על הכביש קצת לפני השעה 20:00.

תא הנוסעים במשאית נמעך לחלוטין. אליחי ז”ל חולץ ממנו רק לאחר ארבע שעות של עבודות חילוץ מורכבות. רק אחרי חצות נקבע מותו.

בת זוגו של טדרי סיפרה כי אמש שוחחה עמו בטלפון, כשלפתע השיחה התנתקה. משלא הצליחה להשיג אותו בשנית, הבינה כי נקלע לצרה. כששמעה בכלי התקשורת על מה שקרה בכביש 4 היא הגיעה אל הזירה וראתה את שהתרחש.

מחקירה ראשונית של אגף התנועה עולה, כי באזור גבעת שמואל עצר הנהג את המשאית וזרוע המנוף הורמה לגובה של 5.05 מטרים. בהמשך הנסיעה פגע המנוף בגשר שקרס, הניף אותו באוויר ואסף אותו קדימה. מצלמות ‘נתיבי ישראל’ תיעדו את המשאית זמן קצר לפני התאונה, בהן נראית זרוע המנוף פתוחה. לא ברור אם המנוף הורם בשל תקלה טכנית או בשל טעות אנוש.

גשר רמת אלחנן

צילום: Moti Karelitz/Flash90

שוטר נפצע באורח קל תוך כדי ניסיונות החילוץ. בתחילה דווח על אדם נוסף שנלכד בתוך המשאית אולם ככל שעברו השעות התברר שרק הנהג נלכד ונהרג.

העבודות לפינוי הגשר נמשכו עד לפנות בוקר ורק לאחר שהסתיימו נפתח כביש 4 לתנועת כלי רכב.

“פתיחת הכביש התאפשרה בכפוף לאישור מהנדסי גשרים ותשתיות במקום, אשר ערכו את כלל הבדיקות הנדרשות. הפינוי המהיר התאפשר בזכות מבצע הנדסי מאומץ ומורכב, שכלל שיתוף פעולה בין מספר גופים, בהם משטרת ישראל, כיבוי ופיקוד העורף”, נמסר מחברת נתיבי ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות