ביבי בשיחה סגורה: “התקשורת כל היום ‘מפרגנת’, אך זה לא יעזור לה”

בביקורו בבית מקורביו באשדוד תקף נתניהו את כלי התקשורת שמסקרים את פעולותיו באופן שלילי • "אתה פותח בבוקר את הטלוויזיה – פרגון, את הרדיו – פרגון. כל היום, פרגון פרגון פרגון", עקץ בהומור
יוני גרין
כ"ב אב התשע"ז / 13.08.2017 23:37

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (ראשון) עם פעילי ליכוד בשיחה סגורה בבית באשדוד, ותקף את התקשורת ואת יחסה השלילי כלפיו.

“אין אפשרות שיהיה עתיד לעם שלנו בלי המדינה שלנו, ולכן אנו עושים את כל המאמצים, גם כשיש תקשורת ‘מפרגנת’, אין ברירה, צריך לסבול את הפרגון”, אמר נתניהו בהומור בבית מקורביו. “אתה פותח בבוקר את הטלוויזיה – פרגון, את הרדיו – פרגון. כל היום, פרגון פרגון פרגון. זה לא יעזור להם”.

בתיעוד מהכנס הסגור שפורסם בחדשות 10,  הזמין נתניהו את הנוכחים לכנס הרמת כוסית לקראת השנה החדשה. “להמשך המנהיגות שלנו לעוד שנים רבות״, אמר ראש הממשלה.

לפני כנס הפעילים השתתף ראש הממשלה נתניהו בטקס חתימת הסכם-גג באשדוד, והתייחס לסקירה שערך ראש המוסד יוסי כהן לשרים: ”היום קיבלנו בממשלה סקירה מראש המוסד על האתגרים הביטחוניים שאנחנו עומדים לפניהם. אני אתן תמצית, משפט אחד – דאע”ש יוצא, איראן נכנסת. פשוט. אנחנו מדברים בעיקר על סוריה”, אמר נתניהו.

”המדיניות שלנו ברורה”, הבהיר ראש הממשלה. ”אנחנו מתנגדים נחרצות להתבססות הצבאית של איראן וגרורותיה, ובראש ובראשונה חיזבאללה בסוריה, ואנחנו נעשה כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון ישראל. כך אנחנו פועלים”.

נתניהו הדגיש: ”אנחנו שומרים על המדינה ועל גבולותיה. אנחנו מחזקים את צה”ל, מחזקים את כוחות הביטחון כל הזמן, כדי להבטיח את הביטחון. כי קודם כל אנחנו יודעים שכדי לבנות את הארץ וכדי להיבנות בארץ אנחנו צריכים לשמור על הארץ. זה הדבר הראשון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכל ספינים ובלבולי מוח. ביבי הרס את הליכוד והורס את המדינה
    14/08/2017 00:19
    צביקי
  1. הגיע הזמן למנהיגות נקייה