טראמפ מחריף האיום על קים ג’ונג און: “הפתרון הצבאי מוכן וחמוש”

נשיא ארצות הברית ממשיך באיומיו נגד משטרו של קים ג'ונג און, ומציע למנהיג הצפון קוריאני "לבחור בנתיב אחר" • צייץ בטוויטר: "מוכנים וחמושים למקרה שצפון קוריאה תפעל באופן בלתי נבון"
נתן פרל
י"ט אב התשע"ז / 11.08.2017 15:45

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ממשיך הבוקר (שישי) באיומיו נגד צפון קוריאה ומציע למנהיג קים ג’ונג און “לבחור בנתיב אחר”.

בחשבון הטוויטר שלו צייץ היום טראמפ: “הפתרונות הצבאיים נמצאים במקומם, מוכנים וחמושים למקרה שצפון קוריאה תפעל באופן בלתי נבון. מקווה שקים ג’ונג און יבחר בנתיב אחר”.

גם אתמול התבטא הנשיא נגד צפון קוריאה, לאחר שהממשל המבודד איים שלשום לשגר טילים ולפגוע בבסיס ארה”ב באי גואם באוקיינוס השקט, המרוחק ממנה כ-3,500 ק”מ.

דובר מטעם “צבא העם” הצפון קוריאני הודיע באמצעות תחנת הרדיו הממשלתית כי הוא עובר על “תוכניות צבאיות ליצור עמדות תקיפה” סביב הטריטוריה האמריקנית, בכדי “לשלוח אזהרה חמורה” לארה”ב.

“אולי לא הייתי תקיף מספיק”, אמר טראמפ לקראת פגישה עם יועציו במהלך חופשתו בניו ג’רזי, תוך התייחסות לנאום “האש והזעם” שנשא מוקדם יותר השבוע.

טראמפ הצהיר: “אזרחי ארצנו בטוחים, וגם בעלות בריתנו יהיו בטוחות. על קוריאה הצפונית להתאפס במהרה, או שהיא תהיה בצרות שרק מדינות בודדות ברחבי העולם כבר חוו. אם קוריאה הצפונית רק תחשוב על תקיפה של אזרחינו או של בעלות בריתנו, עליה להיות מתוחה, מאוד מתוחה. יקרו להם דברים שהם מעולם לא חשבו שעלולים לקרות להם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות