דיווח: עד המדינה מיקי גנור מסר עדויות סותרות לפרקליטו ולמשטרה

דיווח באתר News 1: עד המדינה בפרשת הצוללות מסר גרסאות סותרות לפרקליטו לשעבר עו"ד נתי שמחוני ולחוקרי המשטרה • תוכנן של העדויות המטהרות התגלה למשטרה ולפרקליטות רק לאחר שחתם שגנור על ההסכם, מסגרתו קיבל הקלות על חלקו בעבירות הפליליות
חיים טוויל
י"ט אב התשע"ז / 11.08.2017 11:39

איש העסקים מיקי גנור, נציג חברת טיסנקרופ בישראל – שחתם לאחרונה על הסכם עד מדינה במסגרת פרשת הצוללות וכלי השיט המכונה גם ‘תיק 3000’, מסר גרסאות סותרות לפרקליטו לשעבר עו”ד נתי שמחוני ולחוקרי המשטרה. כך דווח באתר ‘News 1’.

על פי הדיווח של העיתונאי יואב יצחק, תחילה אמר גנור לפרקליטו לשעבר שמחוני, שהתפטר מייצוגו לאחר שחתם על הסכם עד המדינה, כי לא נתן שוחד; לא בוצעו עבירות מצד שותפיו לעסקים;  נתניהו לא קשור לפרשה; וכי עו”ד דוד שמרון ומפקד חיל הים לשעבר אליעזר (צ’ייני) מרום לא קיבלו שוחד.

העדויות שהודפסו על-פני מאות עמודים נמסרו בפני עו”ד שמחוני במשך כשמונה חודשים

לעומת זאת, בחקירות המשטרה הפליל לכאורה גנור שורה ארוכה של אישים, בתמורה להקלה בעונשו.

עוד דווח ב-News 1 כי תוכנן של העדויות המטהרות שמסר גנור לפרקליטו לשעבר התגלה למשטרה ולפרקליטות רק לאחר שחתם על הסכם עד מדינה, וכי בנסיבות שנוצרו עלול גנור להיחשב לעד שקר.

על פי הדיווח, גרסתו הסותרת של גנור הפתיעה מאוד את היועץ המשפטי לממשלה, את הפרקליטות ואת המשטרה וגורם לפגם קשה באמינותו של גנור, ואף לסיכון שמדובר בעד שקר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות