אמנון אברמוביץ מתרץ המתיחה: “ידעתי שזה חיקוי” • החקיין: הוא ביקש שאגנוז

אבי כץ
|
י"ח אב התשע"ז / 10.08.2017 19:15
פרשן חדשות 2 הגיב על המתיחה שהופצה ברשת, בה תועד מבטיח לסייע לכאורה לאהוד ברק ומסכים כי”אין ויכוח שצריך להעיף את ביבי” • טוען: “הקטע ערוך ואפילו הצעתי לו להקליט שוב מהתחלה” • החקיין וידר: “עכשיו אני מבין את ביבי. בערוץ 2 מביאים את אמנון ואותי לא מביאים לתגובה”

פרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ’ הגיב הערב (חמישי) על שיחת המתיחה שנערכה לו, במהלכה הוא נשמע מבטיח לסייע לכאורה לאהוד ברק, ומסכים כי”אין ויכוח שצריך להעיף את ביבי” –  בלי לדעת שמדובר בבדרן שמחקה את קולו של ראש הממשלה לשעבר.

“יוסי וידר הוא חקיין חינני, ובזמנו הוא חייג אליי כרב שהזמין אותי לסוכתו”, סיפר הפרשן הבכיר בראיון לחדשות 2. “במקרה הזה הבנתי מיד שזה הוא והבחנתי במתיחה. הקטע שפורסם היום הוא קטע ערוך ואפילו הצעתי לו להקליט שוב מהתחלה. ידעתי שזה חיקוי”.

סרטון המתיחה הפך לויראלי ברשתות החברתיות ופורסם גם באתרי החדשות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף את הסרטון בדף הפייסבוק שלו – וכתב: “תחשבו פעמיים לפני שאתם שומעים עוד פרשנות של הפייק ניוז. הצצה נדירה” .

על כך הגיב אברמוביץ’: “נתניהו שיתף את הפייק ניוז הזה אצלו בפייס. אם צריך להשוות בין הפייק תקשורת לפייק מנהיגות אז התקשורת בישראל טובה שבעתיים מהמנהיגות”.

אלא שבשיחה עם אתר nrg, מבהיר החקיים וידר כי דבריו של אברמוביץ’ אינם נכונים.

“עכשיו אני מבין את ביבי. בערוץ 2 מביאים את אמנון ואותי לא מביאים לתגובה”, אמר וידר. “לא עשיתי את המתיחה באופן פוליטי. צלצלתי לאמנון והוא אכל אותה”.

וידר סיפר כי לאחר השיחה התקשר שוב לאברמוביץ’ והזדהה. “אמרתי לו שמבחינתי המתיחה יצאה מצוין ושאלתי ‘אני יכול לשדר אותה?’. הוא אמר ‘לא. תגנוז את זה’ – והציע: ‘תתקשר כמו ביבי ואני אשתף פעולה ושם נעשה דברים’, אבל לא פרסמתי את זה כי יש לי חמלה”.

לדבריו, הוא פרסם רק שלוש דקות משיחה שהתמשכה כשש דקות מכיוון שריחם על אברמוביץ’ שאמר שם דברים מביכים יותר.

וידר אומר, כי בתחילת השיחה “אברמוביץ’ אמר לי ‘אתה צרוד או משהו?’ אמרתי לו: ‘אני בדרך כלל צרוד, מעולם לא היה לי קול של זמר”.

בנוסף טוען וידר שאברמוביץ’ הציע לו להתקשר כשהוא מחקה את נתניהו. “אמרתי לו ‘אמנון, אני לא מביים מתיחות, מה זה שאני אתקשר כמו ביבי’. זה לא יאמן. הוא עושה עכשיו מה שהוא עושה לביבי. עכשיו אני מבין את ביבי באמת.

“בשיחה השנייה כשנחשפתי בפניו הוא אומר ‘תצלצל כמו ביבי, אני אשתף איתך פעולה, זה יהיה מוצלח. את זה (-החיקוי של ברק) תגנוז, אני מביע שם דעות וזה לא טוב”.

וידר הוסיף כי אם אברמוביץ’ ימשיך בהכחשותיו הוא יאלץ לחשוף את שאר ההקלטות שברשותו.