המשטרה ממליצה: להעמיד לדין את יו”ר המועצה הדתית בעיר שדרות

על פי החשד, אורן מלכה קיבל לידיו כספים רבים בניגוד לחוק, תוך ניצול מעמדו כסגן ראש עיריית שדרות לשעבר ולאחר מכן כיו"ר המועצה הדתית • חשוד בקבלת כספים אסורים במרמה ממכירת חלקות קבורה ומגביית תשלום עבור כניסה למקווה
חיים טוויל
י"ח אב התשע"ז / 10.08.2017 12:10

ביחידה ארצית של המשטרה, להב 433, הסתיימה חקירה שכללה מספר פרשיות בהן היה מעורב אורן מלכה, יו”ר המועצה הדתית בשדרות, בחשד לביצוע עבירות של טוהר המידות.

במסגרת החקירה נחקרו מספר רב של מעורבים, חלקם באזהרה, לרבות יו”ר המועצה הדתית.

החקירה התנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה ובליווי פרקליטות מחוז דרום.

על פי החשד, אורן מלכה קיבל לידיו כספים רבים בניגוד לחוק, זאת תוך ניצול מעמדו כסגן ראש עיריית שדרות לשעבר ולאחר מכן כיו”ר המועצה הדתית בעיר.

בין היתר חשוד מלכה בקבלת כספים אסורים במרמה שהתקבלו ממכירת חלקות קבורה ואי הפקדתם בחשבון המועצה, וכן מגביית תשלום עבור כניסה ורחצה לאחד המקוואות בעיר.

עם סיום החקירה סבורה היחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה כנגד יו”ר המועצה הדתית, לביסוס החשד למעורבות בעבירות, גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים.

תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מועצה דתית שדרות
    12/08/2017 22:04
    אלון
  1. זה מה שקורה שבשמים אנשי מרמה שלא דואגים לציבור שבחר בהם כופרים בטובת מצביעי שס ובסוף כופרים בחובת המקום עדיף ששר הדתות יורה מיד לסלקו מתפקידו הוא רק ממונה אבל כנראה לשר לא אכפת כי עובדה ארבע שנים שאין בחירות במועצה הדתית בשדרות כך מתנהל משרד הדתות ואולי זה בכלל משרד מיותר נא לטפל דחוף לפני שיעלמו עוד כספים רבים