“היידה ביבי”, שאג הקהל בגרון ניחר. “אוהב אתכם”, השיב נתניהו • צפו

אריה ריבקינד
|
י"ז אב התשע"ז / 09.08.2017 20:48
שרים, ח”כים ופעילי ליכוד הביעו תמיכה בראש הממשלה על רקע החקירות נגדו • תקף את אהוד ברק: “איש ישן עם זקן חדש, שהיה ראש ממשלה לזמן קצר, לא מהמוצלחים ביותר” • האשים: “מתגייסים כעת למסע ציד אובססיבי חסר תקדים נגדי ונגד משפחתי במטרה לבצע הפיכה שלטונית”

אלפי פעילי ליכוד התכנסו הערב (רביעי) בגני התערוכה בתל אביב למפגן תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע החקירות נגדו.

לאירוע הגיעו אלפי משתתפים, ובהם שרים, ח”כים, ופעילים בליכוד.

נתניהו, שהתקבל באהבה גדולה, אמר בנאומו: “חברים וחברות, תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ. אתם מרגשים אותי. אני אוהב אתכם. תודה לכולכם על התמיכה בי וברעייתי האהובה שרה שצועדת איתי לכל אורך הדרך”.

נתניהו האשים כי מתבצע ניסיון לא רק לפגוע בו, אלא במפלגה כולה.

“בימים האחרונים אתם הצפתם אותנו בתמיכה ובאהבה שאני לא זוכר, ואני כבר כמה שנים במקום הזה. אני מודה לכם מקרב לב. הבוקר אמר לי אחד מכם, בחכמה. ‘ביבי – הם לא רוצים להפיל רק אותך – הם רוצים להפיל אותנו, את כולנו. את הליכוד ואת המחנה הלאומי’. הוא אמר לי, ‘הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי אז הם מנסים לעקוף את הדמוקרטיה ולהפיל אותנו בלי בחירות’.

“אני אומר לכם, הם יודעים שאנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות. כי הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה”.

הוא הוסיףן: “הפכנו את הדינה שלנו לכח עולמי עולה בביטחון, בסייבר, בכלכלה. אתם זוכרים שתקשורת הפייק ניוז פמפמה לנו בעבר שאם לא ניסוג משטחי מולדת – ישראל תהיה בודדת, חשוכה ועזובה? אתם זוכרים את הזעקות? בידוד, בידוד, בידוד”.

נתניהו תקף את אהוד ברק, שמרבה לבקר אותו ברשתות החברתיות: “איך אמר אותו איש ישן עם זקן חדש שהיה ראש ממשלה לזמן קצר, לא מהמוצלחים ביותר? הוא אמר: הצונאמי המדיני בדרך. איזה צונאמי? איזה בידוד? איזה שטויות! מדינת ישראל נמצאת בפריחה מדינית חסרת תקדים. מכיוון שגם השמאל וגם התקשורת, וזה אותו הדבר, יודעים זאת, אז הם מתגייסים כעת למסע ציד אובססיבי חסר תקדים נגדי ונגד משפחתי במטרה לבצע הפיכה שלטונית”.

“המטרה שלהם היא להפעיל לחץ על גורמי האכיפה שיגישו כתב אישום בכל מחיר, בלי קשר לאמת ולצדק. משטרת המחשבות עובדת בתקשורת פול טיים, וכולם צריכים להתיישר עם הקו הזה, ואוי ואבוי למי שיסטה ממנו”, הוסיף.

“התקשורת והשמאל שמשרת אותה קשה להם לקבל את זה, אז הם מייצרים אין סוף פרשיות, אין סוף כתבות ואין סוף כותרות, כדי שאולי משהו יתפוס. אם לא צוללות אז סיגרים, אם לא סיגרים אז שיחות עם מו”ל. הם דורשים מגורמי האכיפה, תנו לנו משהו – לא חשוב מה”, אמר.

נתניהו דיבר על חוזקה של מפלגת הליכוד ואמר כי כל הציבורים חברים. “יש לנו את העם, את עם ישראל – גם עמונה וגם דימונה. אנחנו נושאים בגאון את דגל ישראל ונמשיך לשאת אותו עוד שנים רבות”.

הוא הודה לח”כ דוד ביטן על ארגון האירוע.