אריה עמית על נתניהו: “למרוח את המזוזות בגני התערוכה בפלפל…”

אבי כץ
|
י"ז אב התשע"ז / 09.08.2017 18:57
ניצב בדימוס אריה עמית, העומד בראש מטה המאבק למיגור האלימות והגזענות בספורט – צייץ בעמוד הטוויטר שלו על מפגן התמיכה בנתניהו: “בא לי פתאם רעיון – למרוח את המזוזות בגני התערוכה בפלפל ולדאוג לקצר במזגנים” • מפריע לכם? כנראה שאין לכם חוש הומור

בגני התערוכה בתל אביב מתקיים הערב (רביעי) מפגן תמיכה גדול של הליכוד בראש הממשלה.

בהודעה שפרסם אתמול השר צחי הנגבי בדף הפייסבוק שלו הוא הסביר: “הכנס בא לעולם אך ורק עקב הניסיון של יריבי הליכוד להלך אימים על היועץ המשפטי לממשלה באמצעות מחאה צעקנית שבועית בסמוך לביתו הפרטי”.

הנגבי הזמין את “כל אזרחי ישראל” – וכתב: “אני קורא לכל מי שמאמין בדרכו הבוטחת של ראש הממשלה, ומתקומם מן הניסיון להפיל ממשלה נבחרת בכוחן האלים של הפגנות רחוב, להגיע לגני התערוכה בתל אביב”.

מי שלא אהב את הכנס הוא ניצב בדימוס אריה עמית, מפקד מחוז ירושלים בשנים 1994–1997 – שצייץ בטוויטר: “בא לי פתאם רעיון – למרוח את המזוזות בגני התערוכה בפלפל ולדאוג לקצר במזגנים. יהיו צחוקים!”

“אתה אשכרה כתבת את זה?” נשאל עמית על ידי אחד הגולשים.

והוא השיב: “אשכרה”.

אריה עמית

כאשר דוד רוטנברג, העורך הראשי של חרדים 10, שאל: זה נשמע לך הגיוני שראש מטה המאבק למיגור האלימות והגזענות בספורט מעלה כזה רעיון? – השיב עמית: “יש לך בעיה חמורה עם חוש ההומור שלך”.

עמית התמודד לכנסת ה-17 ברשימת מפלגת העבודה. משנת 2008 הוא עומד בראש מטה המאבק למיגור האלימות והגזענות בספורט, מטעם ארגון שחקני הכדורגל בישראל.