יום עצוב לצה”ל, יום שמחה לאויב”: אזריה החל לרצות את עונשו בכלא

בליווי עשרות תומכים נכנס היום אלאור אזריה לכלא 4 בצריפין - לתחילת ריצוי עונש המאסר שנגזר עליו בגין הריגת מחבל • שפטל: "מעולם לא נכנס אדם לכלא כשכל כך הרבה אזרחים מצרים על כך"
חיים טוויל
י"ז אב התשע"ז / 09.08.2017 11:28

לאחר כשנה וחצי שבה התנהל משפטו, נכנס היום (רביעי) אלאור אזריה לכלא הצבאי, והחל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו.

עורך הדין יורם שפטל הגיע לבית המשפחה כדי ללוות את אלאור לכלא – ותקף את גזר הדין ואת כלי התקשורת: “זהו יום עצוב למדינת ישראל, יום עצוב לצה”ל, זהו יום עצוב לכ-90 אחוזים מאזרחי ישראל. זהו יום שמחה לאויב הערבי ולכן זהו יום שמחה לתקשורת הישראלית. מעולם לא נכנס אדם לכלא כשכל כך הרבה אזרחים מצרים על כך”.

אזריה, שאזריה,שיצא מביתו לבוש בחולצה עם הכיתוב “אין לי ארץ אחרת”, נדרש להתייצב היום עד השעה 10:00 בכלא 4 בצריפין, לאחר שבית הדין הצבאי לערעורים דחה אתמול את בקשתו לדחות את מועד כניסתו לכלא – עד להכרעת הרמטכ”ל אם להקל בעונשו, לאחר שהגיש בקשה מיוחדת והצהיר כי לא יערער לבית משפט העליון על עונשו.

אזריה צפוי לזכות בביקורי משפחה החל מעשרה ימים לאחר קליטתו, אחת לשבועיים. הוא יוכל לצאת לחופשה ראשונה לאחר ריצוי תקין של לפחות שליש מעונשו. בחגי ישראל הוא רשאי להגיש בקשה לחופשה מיוחדת, שתישקל על ידי מפקד הכלא.

לפני עשרה ימים דחה ביה”ד הצבאי לערעורים את ערעורו של אזריה והרשיע אותו שוב בהריגת המחבל הפלשתיני, עבד אל־פתח א־שריף. אזריה נשלח ל־18 חודשי מאסר, ועונשו עוכב בשל הודעת סנגורו כי בכוונתו להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כואב הלב על אלאור על רוחו של העם הזה שחייליו ולוחמיו היו קודש. כואב הלב על לוחמי צה"ל המבולבלים. כואב הלב על חייל לוחם מצטיין שפעל בזירת פיגוע ונכנס היום לכלא. כואב הלב על משפחתו משפחה לתפארת שנושאת את בעונש הזה עליה. כואב !!!!!
    09/08/2017 12:49
    #%#%
  1. אנא הרמטכ”ל תחון אותו לטובת כל אלו שהזכרתי

  2. תכנס לשלום ותגיד תודה
    09/08/2017 21:59
    חיים
  3. אזריה יכול היה להיות נדון על רצח ולשבת עשר שנים. עם פרקליט כמו שפטל יכול היה לשבת יותר. קו ההגנה של פרקליטיו היה בושה למשפט. העם לא איתו , הוא חרג – וישלם . יקבל הנחה כמה חודשים- מתוך רחמנות עליו ולמרות הוריו ופרקליטו.