חרדית מירושלים נחנקה למוות במהלך ארוחה במסעדה בבני ברק

במהלך הארוחה במסעדה הממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי נחנקה האישה מחתיכת בשר שנתקעה בגרונה - והתמוטטה • "הפאראמדיק חילץ מגרונה את הבשר, תוך שימוש בציוד רפואי מיוחד, והיא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים" • למרבה הצער, בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה
חיים טוויל
י"ז אב התשע"ז / 09.08.2017 00:01

דרמה במסעדה: חרדית כבת 40, תושבת ירושלים שהתארחה בבני ברק, איבדה את הכרתה במהלך ארוחה במסעדה הממוקמת ברחוב ז’בוטינסקי בבני ברק, לאחר שנחנקה מחתיכת בשר שנתקעה בגרונה.

חובשים ופאראמדיקים של מד”א הוזנקו לזירה, לאחר שבשעה 22:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א על אישה שאיבדה את הכרתה.

חובשים מארגון ‘הצלה’ שהגיעו ראשונים לזירה, החלו בפעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים, כשאליהם מצטרפים חובשים ופראמדיקים של מד”א – שהמשיכו בהחייאה מתקדמת.

לאחר מכן היא פונתה, תוך כדי פעולות החייאה, בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים תל השומר, כשמצבה מוגדר אנוש.

חובשת רפואת חירום, כוננית במד”א סימה טנגי, שהייתה במסעדה בעת האירוע סיפרה: “ישבתי עם בעלי במסעדה, כשלפתע ראיתי אישה כבת 40 משתנקת בסמוך אלי. מיד ניגשתי אליה, ותוך כדי שאני מנחה את בעלי לגשת במהירות לרכב ולהביא לי את תיק הציוד הרפואי של מד”א שיש ברשותי, ביצעתי פעולות ראשוניות מהירות, על מנת לנסות ולחלץ את המזון שהיה בגרונה.

“תוך כדי הטיפול הרפואי, היא התמוטטה ואיבדה את הכרתה. יחד עם מלצרית ביצעתי בה פעולות החייאה בסיסיות, ובתוך דקות בודדות צוות הניידת טיפול נמרץ של מד”א שהגיע למקום המשיך את הטיפול הרפואי.

“הפאראמדיק חילץ מגרונה את המזון, תוך שימוש בציוד רפואי מיוחד, והיא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה”.

למרות מאמצי הרופאים בבית החולים, למרבה הצער לא נותר להם אלא לקבוע את מותה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות