בתוך 3 שעות: נהג נתפס 3 פעמים במהירות מופרזת וצבר 26 נקודות

צעיר מהדרום צבר לחובתו 26 נקודות ו-3,000 שקלים בקנסות כאשר נתפס נוהג במהירות חריגה בכביש 90 בדרום שלוש פעמים בתוך פחות משלוש שעות • נהג אחר נתפס בהשפעת אלכוהול של 1000 מ"ג - ותירץ: "חגגתי ט"ו באב עם 4 בקבוקי בירה"
חיים טוויל
ט"ז אב התשע"ז / 07.08.2017 23:44

שבר שיא? במהלך פעילות אכיפה על כביש 90 הערב (שני), סמוך לשעה 17:00, בין באר שבע ליישוב ערוער, נתפס נהג בן 23 תושב אזור הדרום כשהוא נוהג במהירות חריגה של 125 קמ”ש בכביש בו מותרת הנסיעה על 90 קמ”ש.

השוטרים הסבירו לנהג את חומרת העבירה, רשמו כנגדו דו”ח על סך 750 שקלים ו-8 נקודות לחובתו – והוא שוחרר לדרכו.

בסמוך לשעה 18:50, כעבור פחות משעתיים מאז נתפס הנהג, השוטרים הפרוסים לאורך כביש 90, קלטו במכשיר הממל”ז באזור הישוב יהל את אותו הנהג, כאשר הפעם הוא נוהג במהירות חריגה של 130 קמ”ש.

הפעם טען להגנתו הנהג כי הוא ממהר לאחותו באילת. השוטרים הסבירו לו פעם נוספת את חומרת העבירה, ורמשו לו דו”ח נוסף על סך 750 שקלים ועוד 8 נקודות לחובתו.

בסמוך לשעה 19:00 נתפס הנהג בפעם השלישית כ-2 ק”מ בלבד דרומית לנקודה בה נעצר כמה דקות קודם לכן, והפעם במהירות של 131 קמ”ש. בגין עבירה זו נרשם לו קנס של 1500 שקלים ועוד 10 נקודות לחובתו.

בסך הכל במהלך פחות משלוש שעות הנהג ביצע 3 עבירות שמסכנות חיים ובגינן הוא צבר לא פחות מ-26 נקודות לחובתו וקנסות גבוהים.

בתוך כך, נהג אחר נתפס תחת השפעת אלכוהול, זאת לאחר שזרח דיווח היום (שני) למוקד 100 של המשטרה כי הוא מבחין ברכב שמזגזג בכביש 1 לכיוון מערב באזור מחלף שורש.

האזרח דווח כי הרכב פוגע ברכבים במהלך נסיעתו ומסכן את משתמשי הדרך.

מיד עם קבלת הדיווח הוזנקה ניידת לאזור שאיתרה את הרכב המסחרי המזגזג. בשלב זה השוטרים זיהו כי הנהג נוהג בצורה מסוכנת וממשיך לזגזג בין הנתיבים באופן שמסכן בצורה ממשית את הנהגים.

השוטרים סימנו לנהג לעצור, תוך שהם משתמשים במערכת הכריזה ובאורות המהבהבים של הניידת – אך הוא לא נשמע להוראותיהם. בהמשך הנסיעה השוטרים ביצעו חסימה של הכביש באופן זהיר והצליחו לעצור את הרכב בבטחה בצד הכביש.

שוטר ניגש לנהג ומיד הריח ריח חזק מאוד של אלכוהול הנידף מפיו. השוטר ניסה לתקשר עם הנהג, אך זה בקושי הצליח למלמל מספר מילים.

לנהג בוצעה בדיקת שכרות במכשיר הינשוף ונמצא כי בגופו קיימת כמות אלכוהול של 1004 מ”ג! לליטר אוויר נשוף –  יותר מפי 4 מהכמות המותרת על פי חוק,

הנהג תחת השפעת אלכוהול, בן 37, תושב אזור ירושלים נעצר והועבר ליחידת הבוחנים להמשך הליך חקירתי, לא לפני שטען כי שתה 4 בקבוקי בירה לכבוד חגיגות ט”ו באב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות