9 בני משפחה חרדית נפצעו כשג’יפ התהפך בגליל • צפו: חילוץ במסוק

תשעה בני משפחה חרדית, שיצאה בחופשת 'בין הזמנים' לטיול ג'יפים בשטח הסמוך לכפר גוש חלב שבגליל העליון, נפצעו כשהג'יפ בו נסעו התהפך • צעירה כבת 19 שנפגעה פגיעה רב מערכתית וצעיר כבן 18 במצב בינוני פונו באמצעות מסוק למרכז הרפואי רמב"ם; 7 פצועים נוספים פונו ל'זיו'
חיים טוויל
ט"ו אב התשע"ז / 07.08.2017 17:00

טיול הג’יפים של המשפחה החרדית הסתיים בבית החולים:  צעירה כבת 19 נפגעה פגיעה רב מערכתית, עוד 8 נפגעו בדרגות פציעה שונות, בהתהפכות ג’יפ בגוש חלב שבגליל העליון.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת התאונה.

ממד”א נמסר: “בשעה 16:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על רכב שהתהפך בשטח פתוח בסמוך לכביש 89, ליד יישוב ג’יש שבגוש חלב.

“חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבתי חולים 9 פצועים – בהם: אחת בינוני-קשה – צעירה כבת 19 עם פגיעה רב מערכתית, וצעיר כבן 18 במצב בינוני עם חבלה בגפיים – מפונים במסוק מד”א לבית חולים רמב”ם.

“7 פצועים נוספים מפונים באמבולנסים וניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים זיו, מהם: אחת בינוני – אישה כבת 42 עם חבלות בגב ובגפיים, ו-6 במצב קל”.

יוסי רפאלי, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה מירושלים, שהיה בסמיכות לזירת התאונה סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי בג’יפ שהתהפך. בסיוע מתנדבים נוספים של איחוד הצלה סניף גליל הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לפצועה באורח בינוני עד קשה ולשבעה נפגעים באורח קל עד בינוני. מדובר במשפחה שהיו בטיול ג’יפים לרגל חופשת בין הזמנים”.

מבירור ראשוני של המשטרה בשטח עולה, כי מדובר בקבוצת מטיילים מאזור ירושלים שערכו טיול ג’יפים, ובמהלך הנסיעה בשטח נהג הג’יפ איבד את השליטה, מסיבה שטרם ברורה – וכתוצאה מכך הג’יפ התהפך.

“שוטרי משטרת ישראל, ביחד עם מתנדבי איחוד הצלה, איתרו את הרכב בשטח ובסמוך לו פצועים.  שני פצועים פונו במסוק מד”א לבית החולים רמב”ם בחיפה ושאר הפצועים פונו לבית החולים זיו בצפת.

מתנדבי איחוד הצלה, מד”א, מתנדבי יחידת חילוץ גליל כרמל ושוטרי משטרת ישראל פעלו במקום להעניק טיפול רפואי וחילוץ מהיר של כלל הפצועים”.

בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת האירוע.

מהמרכז הרפואי זיו נמסר: “לחדר המיון במרכז הרפואי זיו הובאו על ידי מד”א 7 פצועים מתאונת התהפכות ג’יפ שכור עם נהג בשטח הסמוך לכפר גוש חלב (ג’ייש).

“הפצועים, בני משפחה אחת ממרכז הארץ – 45, 24, 23, 21, 20, 17, 14 – מטופלים במצב קל עם חבלות בכל חלקי גופם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה זאת עשה לנו אלוקים?
    07/08/2017 22:35
    מה זאת
  1. מה זאת עשה לנו אלוקים????? הרי אסון רודף אסון, מוות מיותר שזועק זעקה אילמת. אם זו תרבות הדחיפות, אם זה אסון הטביעות ואם זו שפיכות דמים המיותרת והמרושעת ברשתות החברתיות.

    אם מישהו לא יתעורר כאן, ולא יקח על עצמו את האחריות הציבורית הדרושה, על מנת לשפר החינוך של צניעות בנות ישראל, בגיל צעיר, ע”פ דעת תורתינו הקדושה, זה יכול ליגמר חלילה בעוד שורה של אסונות מיותרים שצפויים לנו ח”ו. ברגע שאשה סוטות מדרכי הצניעות, ולא מקדשות את גופן לבעליהן “בלבד”, מרחיקות הן את הגאולה, ומרבות פריצות וניאוף בעם ישראל. וברגע שאשה כשרה מתנהגות הן כיאה לבת מלך, ושומרות את יופיין רק לבעליהן. מרבות הן קדושה בעם ישראל, משרות ברכה בתוך ביתם, ומקרבות את הגאולה.

    ולא כאן המקום לפרט את כל הנקודות שטעונות שיפור משמעותי אצלינו בצניעות. אבל האדישות שפושה בציבור, לצד אנחות של “אוי ויי”, והנה, ממשיכים הלאה, כאילו לא קרה כלום, ואז גם לא משפרים הצניעות ח”ו, זה אסון גדול שצריך תיקון גדול. היופי שלך, זה הצניעות שבך! כל אשה שהולכת בצניעות, היא כמו יהלום בתוך ערימה של חול! וכו’.

    אם אישה תחשוב פעם או תגיד “בעלי רצה שאלך שלא בצניעות”, בעולם הבא יאמרו לה: “האם באמת הלכת בשביל בעלך, בבית, או בשביל שאחרים שיביטו בך, ואם זה בשביל בעלך, לא יכולת לקנות שמלה או בגד צנוע ויפה שימצא חן בעיניו ללבות בבית?”. כי שם זה עולם האמת ושם אומרים רק את האמת! והעונש הוא כל כך גדול, שאי אפשר לתארו בכתב. ומה שלא עשו באושויץ, הנעצים והציונים עשתה הפאה נכרית, בליטאים של הבני תיייייירה.

    גדול מחטיא מהרג “ברוך שלא עשני אשה”!!! פאה נכרית מעגיל. כל אשה שלובשת פאה נכרית מקבלת גיהנום!!! ממש מ ז ע ז ע! הצרות בעם ישראל משום הפאה נכרית. ומהפאה נכרית מתחיל כל הצרות… הדג מסריח מהראש.

    לא לחשוב אפילו לרגע שלאשכנזיות מותר פאה נכרית, כי כל הפוסקים האשכנזים היודעים לפסוק הלכה בדרך נכונה כבר אסרו (ולא כמו הפסק של המיקל בכל דבר שבקדושה כמו פאלק מאנגליה, בספר שלו המחריב הצניעות בעם ישראל הנקרא “עוז והדר לבושה” שהוא גם קיים בזה “ותשחק ליום אחרון” שהמציא הלכות מהאצבע, והוציא את הספר המחריב הצניעות בפרט בחו”ל, הוא עשה צחוק מהצניעות הנכונה, בכל העולם החרדי, הוא המציא הלכות מהאצבע, ולא מן התורה, ולא מהשולחן ערוך ופוסקים, אבל אנחנו חייבים עכשיו בחודש מנחם אב לתחזק בצניעות ע”פ פסקי השולחן ערוך!!! כמ”ש גם כל הרבנים אסרו את הפאות של היום! ולמה שלא יחושו להחמיר בדבר כזה חמור. ואף בפאה וכובע ראוי להחמיר. אני חושבת שהגיע הזמן, שבעזרת השם לא יהיו עוד מקרים לא טובים,

    בוקר טוב עולם, זה הזמן להתעורר, המשיח בפתח.