מאזין: מלכיאלי, למה לא הצבעת על ‘התחנה’? • המגיש: “תוריד אותו…”

ח"כ מיכאל מלכיאלי נעדר לפני שנה וחצי מההצבעה בוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים, שדנה בעתיד 'מתחם התחנה' - מה שסלל את הדרך לאישור חילול שבת • היום, בשעת 'פניות הציבור' ב'קול חי', ניסה מאזין לקבל את תגובתו • כך זה התנהל
חיים בוזגלו
ט"ו אב התשע"ז / 07.08.2017 17:45

לפני כשנה וחצי, ביום רביעי כ”ב באדר א’ תשע”ו,  נעדר במפתיע מההצבעה בוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים, שדנה בעתידו של ‘מתחם התחנה’ בעיר, נציג ש”ס במועצת העיר – מיכאל מלכיאלי.

היעדרותו, שסללה את הדרך לאישור חילול השבת במקום, עוררה זעם רב נגדו.

מאז זכתה הקריירה הפוליטית של מלכיאלי לזינוק מרשים: יושב ראש ש”ס, שר הפנים הפריפריה והגליל, אריה דרעי, התפטר מתפקידו כחבר כנסת ופינה את מקומו לח”כ הטרי.

כיום, למרות שמלכיאלי נמנה על צוות הח”כים החרדים שמונו כ’ועד מפקח’ – שמטרתו לצמצם את פעילות חילולי השבת, עדיין יש מי שמתקשים לשכוח את אותה היעדרות תמוהה, ומידי פעם יש מי שמעלה אותה אל סדר היום.

היום התארח הח”כ מש”ס בין השעות 13:00-14:00 בתוכנית ‘פניות הציבור’ של תחנת הרדיו’קול חי’ וענה לשאלות.

וכך התנהלה השיחה:

מאזין: ‘שלום וברכה רבי משה, שלום וברכה לח”כ מלכיאלי. בזמן האחרון אנחנו מתוודעים לתופעה שגם כבודו וגם חברי כנסת אחרים מתייצבים למען השבת בכל מיני פעילויות מבורכות. רק רציתי לשאול לגבי השמועה שהייתה בזמן האחרון שבגלל שכבודו לא היה בהצבעה אזי מתחם התחנה פועל בשבת –  ועד היום לא שמענו את התגובה שלכם בעניין”.

מלכיאלי: “אשיב על כך. קודם כל, הדברים שאתה אומר נובעים מתוך שגגה, מתוך בורות. אני לא רוצה חלילה לחשוד שנשלחת על ידי אדם כזה או אחר. כנראה קראת את זה באיזה מקומות…”

מאזין: “לא, לא קראתי, אני הייתי עם חכם שלום באותו יום”.

מלכיאלי: “הדברים עלו לפני גדולי ישראל שאמרו את דברם בצורה ברורה, ואנחנו כנציגי ציבור מחויבים להם, מרן ראש הישיבה כבר אמר את מה שאמר…”

מאזין: “אני הייתי אצל חכם שלום באותו יום!”

המגיש: ‘תוריד אותו תוריד אותו’.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי שולט על רוב אמצעי התקשורת החרדיים כולל ככר השבת וקול חי
    07/08/2017 17:57
    רפאל
  1. הראיס

    • שסניק   08/08/2017 16:37

      מלכיאלי איש ישר הגון ומוצלח וכולנו אחריו באש ובמים

  2. לא נצביע לשס
    08/08/2017 00:03
    שטוסים
  3. די להם

  4. איזו דמגוגיה
    09/08/2017 15:03
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. נתנו לו לדבר 2 דקות
    צהובון חיוור לידכם

  6. tukh
    10/08/2017 13:53
    אריאל
  7. תנועת שס עושה ותעשה למען השבת. המאזין עלה לשידור בשעת פניות הציבור למען בעיות של האזרח ולא לשאלות אישיות כלפי הרב מלכיאלי . ובכל זאת קיבל תדובה ברורה. לקחת בחשבון שזה היה דקה אחרונה לשידור.