הבאנו ‘שולם’ עליכם • יוחי בריסקמן מציג: האלבום של הזמר שולם למר

ישראל ברגר
|
ט"ו אב התשע"ז / 07.08.2017 14:00
מדובר באלבום הביכורים של אמן מוכשר מארה”ב, שולם למר, המעניק לראשונה הצצה ליצירתו הייחודית של אחד המוזיקאים המעניינים ביותר בתעשיה • האלבום מכיל מגוון רחב של סגנונות וז’אנרים

ההמתנה הייתה משתלמת: האלבום המדובר “שלום” נוחת בישראל.

מדובר באלבום הביכורים של אמן מוכשר מארה”ב, שולם למר, המעניק לראשונה הצצה ליצירתו הייחודית של אחד המוזיקאים המעניינים ביותר בתעשיה במלוא עוצמתו.

האלבום מכיל מגוון רחב של סגנונות וז’אנרים המביאים לידי ביטוי את יכולותיו הווקאליות של שלום למר.

למר, אמן צעיר שקנה את שמו ופרסומו בעיקר הודות לקליפים מרשימים ב-YouTube – שבאמצעותם רכש קהל מעריצים רב שציפה מאוד לאלבום הבכורה שלו.

“לא מדובר בעוד אלבום אלא באבן דרך מוסיקאלית”, אומר יוחי בריסקמן שהפיק את האלבום.

בריסקמן, מבכירי המפיקים במוזיקה החסידית, שחתום על אינספור הצלחות ותגליות מוזיקליות, יצר עבור למר שורת חיבורים ושיתופי פעולה עם מוזיקאים שונים, במטרה לייצר אלבום שיטביע חותם.

האלבום החדש “שלום” הוא תוצר של שיתוף פעולה ארוך בין שולם למר ויוחי כשהשניים מגייסים מלחינים יוקרתיים דוגמת יוסי גרין  ופינקי ובר, לצד מלחינים חדשים וצעירים.

המעבדים המוכשרים, בהם משה לאופר ויענקי בריסקמן, כתבו עיבודים עשירים ללחנים כשיוחי בריסקמן מקדיש שעות עבודה רבות ותשומת לב מיוחדת.

באלבום יצירות חדשות לצד קלאסיקות עתיקות, לחנים בסגנון עכשווי ושירה אותנטית – כך שכל אחד יכול למצוא לעצמו את ה”שולם” שלו.