רגב: כל הלינץ’ התקשורתי לא יעזור לאף אחד. ביבי ימשיך להיות רה”מ

שרת התרבות: "ראש הממשלה לא מודאג. סיימנו עכשיו ישיבת שרינו ונתניהו נראה נינוח. הוא חזר ואמר 'אין כלום כי לא היה כלום'" • על השמאל: "ברוך ה' הדמוקרטיה הישראלית חזקה מהם. גם נתניהו" • צפו
אריה ריבקינד
י"ד אב התשע"ז / 06.08.2017 12:24

שרת התרבות מירי רגב התייחסה הבוקר (ראשון) לדיווחים על חקירות המשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“אני נראית לכם מודאגת? אני ממש לא מודאגת”, קבעה רגב בכניסתה לישיבת הממשלה. “גם ראש הממשלה לא מודאג. סיימנו עכשיו ישיבת שרינו ונתניהו נראה נינוח. הוא בטוח בעצמו. הוא חזר ואמר ‘אין כלום כי לא היה כלום’. אני סומכת במאה אחוז על ראש הממשלה”.

רגב הוסיפה: “צריך להפסיק את הלינץ’ התקשורתי של חלקים מהתקשורת ומהאופוזיציה שעושים ככל שניתן כדי להפיל את הימין ואת נתניהו, זה לא יעזור להם. מחליפים שלטון בקלפי, לא בכותרות ולא בחקירות”.

רגב ציטטה דברים שאמרה שלשום רבקה מיכאלי: “אנחנו מוכרחים להחזיר לעצמנו בכח את מה שלקחו לנו בכוח” – ואמרה בתגובה: “החלק השני של המשפט לא נכון. החלק הראשון לא יקרה. צריך להזכיר לה, ולשמאל הקיצוני ולשמאל האחר, שאי אפשר להחזיר בכוח! הציבור אמר את דברו – שלושים מנדטים לליכוד גם בשבוע האחרון הזה.

“נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה וכל הלינץ’ התקשורתי הזה לא יעזור לאף אחד מהם. סינדרום ביבי שאוחז בשמאל מביא אותו למחוזות השיח האלים”.

לדבריה, “ברוך ה’ הדמוקרטיה הישראלית חזקה מהם. גם נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי מלך ישראל
    06/08/2017 13:19
    משה
  1. ימין נישאר תמיד ימין