כץ: “יש לי אמון בראש הממשלה” • ביטן: התנהגות שרי הליכוד – בושה

שר התחבורה: "במדינת חוק ובמשטר דמוקרטי, לא מדיחים ראש ממשלה על סמך כותרות בתקשורת" • דוד ביטן: "נתניהו עשה טעות כשלא תמיד מינה אנשי ליכוד מובהקים, אלא אנשים כמו ארי הרו"
אריה ריבקינד
י"ד אב התשע"ז / 06.08.2017 10:49

שר התחבורה ישראל כץ התייחס הבוקר (ראשון) להתפתחויות בחקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו – והעניק לו גיבוי.

בדף הפייסבוק שלו כתב השר כץ: “יש לאפשר לראש הממשלה בנימין נתניהו למלא את תפקידו בהתאם למנדט אותו קיבל מהציבור”.

כץ הוסיף: “במדינת חוק ובמשטר דמוקרטי, לא מדיחים ראש ממשלה על סמך כותרות בתקשורת, הפגנות אופוזיציה או הליכי חקירה חלקיים. יש לי אמון בראש הממשלה ואני מאחל לו שחשכת העננים המרחפת מעליו תוסר בהקדם”.

כץ הדגיש: “אני סומך על מערכת אכיפת החוק שתעשה את עבודתה במקצועיות ובאחריות הנדרשת, כדי לאפשר למדינת ישראל להמשיך ולהתמודד כראוי עם האתגרים המורכבים בפניהם היא ניצבת”.

יו”ר הקואליציה ח”כ דוד ביטן התראיין הבוקר ברדיו ‘קול ברמה’ והתייחס לחקירות ראש הממשלה, חתימת הסכם עד מדינה עם ארי הרו והתייצבות שרי הליכוד לצד ראש הממשלה.

“התקשורת החרדית מסקרת את ראש הממשלה באופן הוגן, לעומת התקשורת הכללית שעושה זאת בצורה לא הוגנת, ובראשם ׳ידיעות׳ ו׳Ynet׳”, אמר ביטן בראיון.

בטין מתח ביקורת על שרי הממשלה: “ההפגנות הן לא נגד נתניהו, אלא נגד הנהגת הליכוד. זה שהשרים לא יוצאים להגנת נתניהו, זו בושה וחרפה. אם הם לא מגבים אותו, שיתפטרו בעצמם”.

על הפגנת הנגד שארגן ליד ביתו של היועץ מנדלבליט אמר: “מצביעי הליכוד הם מסורתיים, יש להם בעיה לבוא להפגין במוצאי שבת. אני אתייעץ עם ראש הממשלה האם להעביר את ההפגנה ליום חמישי”.

על עד המדינה אמר: “נתניהו עשה טעות כשלא תמיד מינה אנשי ליכוד מובהקים, אלא אנשים כמו ארי הרו. הם בעלי כיפה סרוגה ודוברי אנגלית, אבל היו לא נאמנים לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות