כ-1000 בחורי ישיבות מאלעד פתחו את ‘בין הזמנים’ בפארק מים • צפו

אבי כץ
|
י"ד אב התשע"ז / 06.08.2017 11:15
האירוע, שנערך בפארק ‘נחשונית במים’, נפתח ב’זיץ ליל שישי’ עם מיטב שירי השבת בליווי מוזיקה • אחרי דברי ברכה, עמדו הבריכות והמגלשות שבפארק לטובת בחורי הישיבות במשך למעלה מ-3 שעות • והיו גם צ’ולנט ומטעמי השבת • וידאו בלעדי

כאלף תלמידי ‘ישיבות בין הזמנים’ בעיר אלעד – תלמידי הישיבות המובחרות בארץ, השתתפו בליל שישי באירוע מושקע שאורגן על ידי לשכת מ”מ וסגן ראש העיר שמואל גרוסברד – בפארק ‘נחשונית במים’.

האירוע נפתח ב’זיץ ליל שישי’ עם מיטב שירי השבת בליווי מוזיקה עם איציק כהן וחיים קליגר.

דברי פתיחה נשא מ”מ ראש העיר שמואל גרוסברד, שהסביר את מהות ימי “בין הזמנים” והודה לראש העיר ישראל פרוש, למנהלי ישיבות בין הזמנים על שיתוף הפעולה, למנהל לשכתו משה רבר – שארגן ודאג לכל הפרטים באירוע המיוחד.

בהמשך נשאו דברי ברכה קצרים ראש העיר שהודה לסגנו על היוזמה המבורכת, יו”ר דגל התורה בעיר אברהם שטרן, והרב יגאל בראון, שהדגיש כי כל מה שעושים בבין הזמנים צריך להיות מורגש שהוא נעשה על ידי לומדי תורה ושיתקדש שם שמים על ידם.

בתום הזיץ’ ודברי הברכה נערכה תפילת מעריב ואחר כך עמדו הבריכות והמגלשות שבפארק לטובת בחורי הישיבות במשך למעלה מ-3 שעות. במהלך הערב חולקו לציבור 1200 מנות של צ’ולנט ושאר מטעמי השבת.

באירוע השתתפו גם מנכ”ל עיריית אלעד זאב קשש, מנהל החברה למתנסי”ם בעיר  מנחם הורביץ, גזבר העירייה שמעון מועלם, חלק מחברי מועצת העיר אלעד ומנהלי המחלקות בעירייה.