שמאל וימין מחוץ לבית מנדלבליט • דוד ביטן: ‘נילחם. הם לא יפגינו לבד’

כמו בכל מוצאי שבת הגיעו מפגיני השמאל אל מחוץ לביתו של היועץ מנדלבליט בפ"ת עם שלטים • אלא שהפעם הייתה גם לראשונה הפגנת נגד שלמפגינים מהימין, ובראשם יו״ר הקואליציה וח"כים
אריה ריבקינד
י"ד אב התשע"ז / 05.08.2017 23:49

מאות בני אדם מהשמאל הפגינו במוצאי שבת מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, כמידי שבוע, בגין התנהלותו בחקירות ראש הממשלה.

המפגינים נשאו שלטי מחאה עם צילומי נתניהו לצד מנדלבליט ועליהם נכתב: ״כשאתה שומר עליו אתה לא שומר עלינו”, ו”עוד יועמ”ש כזה ואבדנו”.

מולם התייצבו הערב לראשונה להפגנת נגד שערכה מפלגת הליכוד מאות מפגינים, בהם יו”ר הקואליציה דוד ביטן, ח”כ נאוה בוקר, ח”כ אמיר אוחנה ועוד – שהביעו תמיכה בראש הממשלה, תוך שהם מניפים שלטי תמיכה ודגלי ישראל.

ביטן אמר על הפגנות השמאל: “ההפגנות האלה לא דמוקרטיות. מפעילים לחץ על היועץ המשפטי שעדיין לא קיבל את החומרים מהמשטרה. צריך להפסיק את ההפגנות האלה ונילחם בזה בעוד הפגנה – הם לא יפגינו נגד מנדלבליט לבד. רק השמאל מסוגל להפגין נגד היועץ המשפטי”.

ח”כ אמיר אוחנה אמר: “למרות שיש מי שכבר מרכיבים בחדווה את עמוד התליה, הגעתי הערב לפתח תקווה עם המסר הבא: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא האדם הנכון ביותר להתמודד עם כל האתגרים הרבים, רבים מאוד, שמזמן התפקיד של העומד בראשות מדינת ישראל, וגם הוא ככל אדם חף מכל פשע אלא אם תוכח אשמתו. תוכח – זה בהליך הוגן בבית המשפט, לא בפוסטים בפייסבוק, לא בציוצים בטוויטר ולא באולפנים”.

סגן השר להגנת הסביבה, ח״כ ירון מזוז: “באתי הערב להביע את תמיכתי בראש הממשלה. הליכוד לא יוותר ולא ייתן לשמאל לקחת את השלטון בדרך לא דמוקרטית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראש הממשלה
    06/08/2017 01:32
    יוסף
  1. לא יעזור אנחנו רוצים את נתניהו