היועמ”ש על הפיכת הרו לעד מדינה: ” מתקדמים, תנו לנו לעבוד בשקט”

בהתייחסות ראשונה למגעים עם ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה, אמר היועץ המשפטי: "אנחנו מתקדמים ועובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה" • הרו מסר בימים האחרונים עדות בראשי פרקים, שמטרתה להציג את המידע שיוכל לספק
חיים טוויל
י"א אב התשע"ז / 03.08.2017 12:04

היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר  אביחי מנדלבליט התייחס הבוקר (חמישי) לראשונה למגעים לחתימת הסכם עד מדינה עם ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה.

“אנחנו מתקדמים ועובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה. תנו לנו לעבוד בשקט ולהגיע לחקר האמת”, אמר מנדלבליט בכניסה לטקס הפרישה של שופט בית משפט העליון סלים ג’ובראן.

בימים האחרונים מסר הרו לחוקרי המשטרה עדות בראשי פרקים, שמטרתה להציג את המידע שהוא יכול לספק כעד מדינה על חקירות ראש הממשלה.

לפי הדיווח, הרו מסר מידע במסגרת חקירות תיקים 1000 ו-2000. אתמול דווח בערוצי הטלוויזיה כי הרו ימסור מידע גם על פרשת הצוללות.

העדות נועדה לקדם את המגעים בינו לבין המשטרה והפרקליטות, והיא מהווה תנאי בסיסי לחתימה על ההסכם.

בשלב זה לא ברור מה הרו, החשוד בפרשה שאינה קשורה לחקירות נתניהו, יכול לספק לחוקרי המשטרה, אך על פי ההערכות מדובר במידע משמעותי. לפי חדשות 2, ההערכות נובעות מכך שלא המדינה היא שיזמה את הפניה להפוך את הרו לעד מדינה, אלא פרקליטו הוא שפנה למדינה לפני מספר חודשים. רק בתקופה האחרונה הפרקליטות נענתה וביקשה להתקדם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות