בחמאס עצבנים: “קושנר התאבל בט’ באב. איך אפשר לסמוך עליו?”

צילום שהופץ ברשתות החברתיות תיעד את חתנו של נשיא ארה"ב יושב בקריאת 'איכה' על רצפת בית הכנסת של חב"ד בוושינגטון • גם עורך סוכנות הידיעות שאהב של חמאס הציג בדך הפייסבוק את הצילום - וכתב: "ההוכחה שאי אפשר לסמוך על האמריקנים"
יוני גרין
י"א אב התשע"ז / 02.08.2017 22:15

סוכנות הידיעות שאהב של חמאס הציגה היום (רביעי) בדף הפייסבוק שלה את תמונתו של ג’ארד קושנר, חתנו של הנשיא טראמפ ויועצו הבכיר, יושב על רצפת בית כנסת של חב”ד בוושינגטון, בעת קריאת מגילת ‘איכה’ בתשעה באב.

גונן גינת, עורך עורך מוסף השבת של העיתון ישראל היום, כתב על התמונה:

“הפלשתינים מציגים: ההוכחה שאי אפשר לסמוך על האמריקנים. לפי ההסבר המצורף לצילום, האדם שנראה בתוך העיגול מצולם מהגב, הוא חתנו היהודי של נשיא ארה״ב, ג׳ראד קושנר, בערב ט׳ באב בבית חב״ד בוושינגטון, יושב על הריצפה, על פי המנהג היהודי, כאבל על חורבן בית-המקדש, שהיהודים טוענים שהיה בהר הבית.

“אם זה מה שמאמין השליח האמריקני למזרח-התיכון, איך הפלשתינים יכולים לסמוך עליו?”

קושנר

הצילום הופץ כבר אתמול ברשתות החברתיות והוא צולם בבית הכנסת של חב”ד בוושינגטון הנקרא ‘דה שול’, בו מתפלל קושנר בקביעות מאז עבר להתגורר בוושינגטון עם רעייתו איוונקה.

הצלם טען שישב מאחורי קושנר, וסימן את דמותו בעיגול כחול.

בתמונה נראה הרב לוי שמטוב, שליח חב”ד בוושינגטון ורב בית הכנסת. הדמות שאמורה להיות קושנר נראית לכאורה דומה לו אך הוא צולם מאחור.

לפי ערוץ 7, היה מי ששקד ומצא צילום פפראצי מבוקר שבת בו יצאו ג’ארד ואיוונקה לריצה, ובו נועל ג’ארד את אותן נעלי התעמלות שנראות על רגלי הדמות המסומנת בעיגול הכחול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בית המקדש
    03/08/2017 00:28
    גיא
  1. לא יעזור לכם רשעים בני רשעים האמת מארץ תזעק….
    ואתם תמשיכו לזעוק מפיכם המטונף שלא חוצה את הגג של המסגד המומצא שלכם שהוא היה שם ולא בית המקדש, לא נורא תמשיכו לשקר לעצמיכם בסוף בורא עולם ישפיל אותכם במהרה בימינו אמן.