יאיר שרקי מצטרף לעיתון ‘בשבע’: יכתוב טור על אקטואליה וחדשות

החל מסוף השבוע הקרוב: יאיר שרקי, כתב חברת החדשות של ערוץ 2, מצטרף לסגל הכותבים של העיתון הדתי-לאומי ויכתוב טור קבוע • שרקי: "לצד העבודה בטלוויזיה, שמח להתנסות גם בכתיבה שמאפשרת להעמיק יותר"
אבי כץ
י' אב התשע"ז / 02.08.2017 11:45

יאיר שרקי, כתב חברת החדשות של ערוץ 2, מצטרף לסגל הכותבים הקבוע של העיתון הדתי-לאומי ‘בשבע’, העיתון השלישי בגודלו בישראל.

החל מהגיליון שייצא בסוף השבוע הקרוב, שרקי יכתוב בעיתון ‘בשבע’ טור שבועי קבוע בנושאי אקטואליה וחדשות.

שרקי, בן 24, החל את דרכו בתקשורת ככתב בתחנת הרדיו גלי צה”ל, משם עבר לחדשות ערוץ 2. עם הקמת ‘התאגיד’ הוחתם ועזב את חדשות 2, אך כבור זמן-מה, נטש וחזר לערוץ השני.

עורך העיתון ‘בשבע’ עמנואל שילה אמר: “אנו שמחים לחזק את החלק האקטואלי של ‘בשבע’ עם טור קבוע של יאיר שרקי, כתב חדשות מוערך שהטור השבועי שלו יצרף לטוריהם הקבועים של ניצן קידר ושלמה פיוטרקובסקי בעמודים הפותחים של הגיליון.

“צירופו של שרקי נעשה גם כהמשך להוספת הטור השבועי החדש של יאיר יעקובי בעמוד הגב של העיתון, במסגרת מדיניות כוללת של פנייה אל דור הקוראים הצעיר. אנו מאחלים לשרקי הצלחה ובטוחים שקוראינו ייהנו ממנו”.

יאיר שרקי אמר: “אני שמח להצטרף לחבורת הכותבים בעיתון בשבע. לצד העבודה בטלוויזיה, שמח להתנסות גם בכתיבה שמאפשרת להעמיק יותר, אני מצפה מאוד לאתגר השבועי ובטוח שיהיה מעניין…”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות