פרלמנטר ירדני הזמין את חזן לגשר אלנבי: “אכסח אותך”. הח”כ: “מגיע”

ח"כ אורן חזן הוזמן למפגש בגשר אלנבי על ידי חבר פרלמנט ירדני שהבטיח כי "יכסח אותו במכות" • אורן חזן הגיב: "מחר בעשר אבוא למפגש לשיחה בגובה העיניים, יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה"
אריה ריבקינד
י' אב התשע"ז / 01.08.2017 23:58

האם הבוקר (רביעי) צפוי עימות פיזי בין חבר הכנסת אורן חזן לחבר פרלמנט ירדני?

חבר פרלמנט ירדני פרסם בתחילת השבוע הודעה, בה הזמין את ח”כ אורן חזן לעימות מחר בגשר אלנבי – והבהיר לחזן: “אכסח אותך במכות. אדם שפל ובזוי שמתחבא מאחורי הסיוע האמריקני”.

אבל לא איש כחזן יוותר חייב.

הוא צייץ, בתגובה, בטוויטר: “אני נענה להזמנתו של חבר הפרלמנט הירדני לפגישה על הגשר. מחר בעשר בבוקר אגיע לגשר אלנבי לשיחה בגובה העיניים. יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה”.

עם זאת, חזן הבהיר שתיאם את בואו עם גורמי הביטחון ולא ייטול סיכונים. “אני לא אחצה את הגשר לירדן, אבל אנסה לארגן פגישה בתוך המעבר”.

ההזמנה הלא סימפטית של חבר הפרלמנט הירדני הגיעה לאחר ציוץ של ח”כ אורן חזן, בעקבות התקרית במתחם שגרירות ישראל בעמאן.

“נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על ה***** יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות”, צייץ חזן – ועורר זעם בירדן.

ההיענות של חזן לפגישה עוררה סקרנות ותגובות רבות ברשת, כמו זו של אחד הגולשים: “אורן חזן היקר, אין עליך. אתה הדמות החיה והתוססת ועושה עניין. בכנסת כולם (יבשים), תגיע לגשר אלנבי ואני סומך עלייך שתתן בראש ברוח טובה…”
הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יורקים לבאר ששותים ממנה
    02/08/2017 00:29
    מוטי י
  1. הגיעה הזמן שהמלך חוסן והנציגים הירדנים יתחילו לשמור על הפה המלוכלך שלהם משום שכל מילה שניה היא בגדר פרובוקציה וחימום האיזור למרות שישראל עושה כל שביכולתה לשמור על הממלכה השמית שלא תיפול לידי האירנים ככל שאנחנו מגוננים עליהם הם יורקים יותר חזק לכן הגיעה הזמן לשנות פאזה משום שהם לא טובים מהאירנים .

  2. המוח הערבי אוהב התלהמות ואיבוד עשתונות. עם קשה !!!
    02/08/2017 01:23
    שוש. פ"ת.
  3. בושה לירדנים, למלך עבדאלה שמקבל הרבה סיוע מישראל, ושומרת על חייו. בושה לחבר פרלמנט ירדני שמשתלח בנו, כמו אחרון הפושעים(ראו דוגמא מהרשימה המשותפת-הערבית,בישראל. אחראים על שפיכות דמים!)!המלך התיר את דמו של המאבטח הישראלי, בהתלהמות שלו, ובכך שהתיר פירסום פרטיו של איש הביטחון הישראלי, שהותקף בירדן !!! ישראל צריכה להראות לירדנים, שהם לא עושים לנו טובה, ב”שלום” הקר,המזוייף ! ירדן אחראית להצעות חרם אירופיות על ישראל !!! שילכו ל… !!! לא לשמור ולא לעזור למלך הטיפש. ערבי, הוא ערבי, הוא ערבי !!!

  4. ירדן שייכת לארץ ישראל. הבריטים ששלטו באיזור, הביאו את השבט...
    02/08/2017 01:32
    שוש. פ"ת.
  5. אורן חזן האמיץ, תלמד את חבר הפרלמנט הירדני, ואת שאר המוסלמים, שירדן נקרעה מארץ ישראל, ע”י הבריטים שהמליכו את המשפחה שהגיעה ממדבריות ערב! ירדן היא מדינה מלאכותית !!! למה ישראל שומרת עליה ?! המלך הצעיר והחצוף, שאינו יודע היסטוריה, חושב שעושה לנו טובה!??? הערבים הם המתנחלים בירדן, בשומרון, בארץ… כשהגיעו כולם מארצות ערב ! היהודים חזרו למולדתם-היהדות קדמה לאיסלם, הערבים הם הנטע הזר פה! חבל שאירגוני השמאל, שממומנים ע”י אנטישמים, עוזרים לערבים, מוציאים דיבתינו רעה, ולא אכפת להם שמדינת היהודים היחידה בעולם, תיהרס! אם היו קוראים היסטוריה, אם היה להם מעט ערכים יהודיים, היו מבינים שאין ציונות בלי ציון !!!

  6. אורן חזן
    02/08/2017 07:14
    gold
  7. לחכ’ אורן חזן הנכבד שלום. בפגישתך עם “הנציג” הירדני אנא , תזכיר גם בתמונות
    את ההילולות והשמחה ששחררו את הרוצח השפל של 7 הילדות זה היה רק עכשיו !! אפילו גינוי חריף על רצח שוטרים ששומרו על הערבים ! יוק !!!
    את זה שעל השגרירות בירדן צריך לשמור עם טנקים ותיירים יהודים מתבקשים ללא
    לענוד מגן דויד וכל סממן יהודי, בגשר אלמבי מחרימים תפילין מתיירים בעוד שבישראל כול ערבי / מוסלמי יכול לפרוס מחצלת בקניון ולהתפלל “בהפגנתיות”
    ללא פחד !!! כמה חבריי פרלמנט יהודים יש במדינות איסלמיות ??? “כמו אצלנו”
    ושיטפל קודם באלה ששרפו את הטייס הירדני המסכן לפני שהו משתלח במערכת
    הדמוקראטית, הצדק והיושר של מדינה שרק רוצה שלום ובולעת הרבה שקרים
    של העולם המוסלמי !!! כדי לשמור עליו !!! בהצלחה
    נ.ב.

  8. זה נבלה וזה טרפה
    02/08/2017 08:17
    שושנה
  9. לעובדה שהשכנים שלנו לא אוהבים אותנו ושום הסכם שלום אתם לא ישנה זאת, כבר התרגלנו, הפנמנו ואין לנו שום ציפיות מהתרבות הכל כך שונה שלהם שלעולם לא תקבל אותנו.
    אבל אני לא מבינה איך בישראל הפוליטיקאים הגיעו לרמת טמטום כזו גבוהה… בעצם חוזרת בי – זה כבר הפך להרגל שיש לנו פוליטיקאים כאלה ואורן חזן הוא הכוכב התורן.
    מתביישת בנציגים שלנו בכנסת ישראל

  10. אורן חזן כל הכבוד לך רק שהערבי פחד מימך הוא לא בא כל הערבים פחדנים
    02/08/2017 22:39
    אלי
  11. אורן חזן כל הכבוד לך כל הערבים פחדנים אנחנו עדוד המיזרח לא פוחדים מיהם הם סך הכל לא בני אדם ברברים הם עושים בכל הרצות המערב