התגרשו אחרי 60 שנה: ‘בד”צ אגודת ישראל’ הסיר את הכשרות מ’טרה’

בגוף הכשרות של 'בד"צ אגודת ישראל' הודיעו ביומונים החרדיים כי "טרה הפרה נהלי כשרות", .אך מאחורי הסרת ההשגחה עומדת התכנית של טרה להחליף את כשרות בד"צ אגודת ישראל בבד"צ העדה החרדית
יוני גרין
ח' אב התשע"ז / 31.07.2017 10:38

‘בד”צ אגודת ישראל’, אחד מגופי הכשרות המוכרים בישראל, הודיע הבוקר (שני) במודעה שפורסמה בשלושת היומונים החרדים – ‘המודיע’, ‘המבשר’ ו’יתד נאמן’ על הסרת השגחתו ממחלבות ‘טרה’.

זאת לאחר 60 שנה שהמחלבות נהנו מהשגחת הכשרות של הבד”צ.

בבד”צ אגו”י הבהירו כי הסרת ההשגחה היא מהמוצרים המיוצרים כעת, ואילו המוצרים הנמצאים כבר על המדפים ונושאים את תו הכשרות של בד”צ הם בכשרותו המלאה שלהם.

מאחורי הכביכול דרמה של הסרת הכשרות עומדת התכנית של הנהלת ‘טרה’ להחליף את שירותי הכשרות של ‘בד”צ אגודת ישראל’ ב’בד”צ העדה החרדית’.

לפי הפרסום של בד”צ אגו”י, טרה “הפרה נהלי כשרות בגיבוי הרוצים לבוא אחרינו”, כשהאצבע המאשימה מופנית כלפי בד”צ העדה החרדית, שלטענתם גיבה אותם שלא להקפיד על דרישות ‘בד”צ אגודת ישראל’.

בטרה הבהירו הבוקר כי ‘בד”צ העדה החרדית’ הוא זה שייכנס כמעניק הכשרות של המחלבה. לפי שעה כשרות ‘הרב וועסטהיים’ מניקה את ההכשר למחלבות.

טרה

טרה

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הענקת הכשר אינו מקנה עולמית את הזכות למקבלו שימאן להפרד מהכשר זה או אחר
    31/07/2017 11:20
    שמאי גינזברג
  1. הענקת הכשר למפעל זה או אחר אינו בבחינת “דיבוק” { שכידוע הדיבוק הנכנס באדם אינו סר ממנו רק לאחר שהדיבוק גורם נזק לבנ”א וגם אז כשהוא יוצא אינו יוצא רק דרך הראש והמוח כדי להרבות בנזק }

  2. איך הטילו עלינו העיידה כישוף?
    31/07/2017 14:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מחללי שם שמים בגלוי בעד בצע כסף
    מעלימים עין מטריפות וחמץ שעבר עליו
    הכל עובר וכשר אם יש מעטפות של כסף
    (אחי הנדהם בתמימותו היה משגיח בצפון, וברח משם בגועל)
    ובראש של הציבור החרדי, בעקשנות מטומטמת, עומדת שריטה שעדה חרדית ההכשר הכי טוב!!!!!!!
    הם פשוט לא פיתחו פוליטיקה עם אף מגזר וכמובן שלא הסתכסכו עם שום מפעל – כי אין להם שום עקרונות – אז יש להם שם של מהדרין. שומר נפשו וטהרתו ירחק.