אחרי שנתיים: תובע יהודי מפלורידה ואישתו מתגרשים – בגלל טראמפ

נתן פרל
|
ז' אב התשע"ז / 30.07.2017 18:26
מה שפוליטיקה יכולה לעולל: דייב ולין ארונברג מתגרשים אחרי שתי שנות נישואין בגלל שלין היא רפובליקנית אוהדת מושבעת של הנשיא טראמפ – ובשביל בעלה הדמוקרטי זה היה יותר מדי • “אז מה אם אני נותנת לייק לאיוונקה טראמפ”, תוהה האישה

דייב ארונברג הוא תובע יהודי של מחוז פאלם ביץ’ שבמדינת פלורידה. כעת פורסם כי התובע, שנבחר מתטעם המפלגה הדמוקרטית, עומד להתגרש מרעייתו, לין, אחרי שתי שנות נישואין.

מה קרה ולמה זה אמור לעניין אתכם? ובכן, לפי דיווח של סוכנות הידיעות היהודית הוותיקה – JTA, מתברר שלנשיא דונלד טראמפ יש קשר לעניין.

בראיונות ובהודעה לעיתונות, תיארה רעייתו לין ארונברג את עצמה כרפובליקנית וכאוהדת מושבעת של הנשיא. לדבריה, הביקורת שהיא ספגה בשל כך, והעובדה שבעלה לא הגן עליה – הן סיבה מרכזית לפירוק הנישואין.

לין סיפרה שהיא נוהגת להסתובב עם משפחת טראמפ בקאנטרי קלאב של טראמפ במאר-א-לאגו.

לעיתון מקומי היא אמרה: “אז מה אם אני נותנת לייק לאיוונקה טראמפ או לעמדה שמרנית במדיה החברתית? אז מה אם אני מזמינה את מלניה להיות חברה בקבוצת הספרים שלי?”

לדבריה, בעלה קיבל על כך שיחות מתומכים או טיפוסים מהשמאל הקיצוני. “אחד מהם ממש אמר לו ‘תשתלט על האישה שלך’… דייב נהג לספר לי שאנשים ניגשים אליו ומותחים עלי ביקורת, וזה לא נשמע כאילו שהוא מגן עלי”.

בנוסף על הבעיות הללו, היה מקור מתח נוסף,היא מגלה. היא רוצה ילדים, והוא לא.