ביטן תקף את השב”כ: “פחדנים” • נתניהו: דוחה את ההתקפות עליהם

ראש הממשלה מתנער מדבריו של דוד ביטן, שאמר כי אנשי השב"כ ''פחדנים שרק רוצים לחזור הביתה בשלום" • לשכת נתניהו: ''השב"כ מוביל בהצלחה את חזית הלחימה בטרור'
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ז / 27.07.2017 20:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנער מדבריו של יו”ר הקואליציה ח”כ דוד ביטן, שתקף היום (חמישי) את שב”כ בעקבות המלצותיו להסיר את המגנומטרים בהר הבית, וכינה את השירות “פחדן”.

בריאיון לגל”צ, הגן ביטן על החלטת נתניהו לקבל את המלצות השב”כ: “אני אומר את זה במפורש, בכל ההמלצות הם רוצים לחזור הביתה בשלום”.

בעקבות הסערה הפוליטית שלה גרם ביטן, פרסמה לשכתו של ראש הממשלה הודעת תמיכה בשב”כ ודחתה את ההתקפה עליו.

מלשכת נתניהו נמסר: ”שירות הביטחון הכללי הוא ארגון מודיעין מסכל מהטובים בעולם, אשר מוביל בהצלחה את חזית הלחימה בטרור. חיי ישראלים רבים ניצלו בשל פעולות הסיכול הרבות שבוצעו על ידו בשנים האחרונות.

”העמדות של שב”כ אשר הוצגו לדרג המדיני, מבוססות על מידע מודיעיני, הערכות מצב וניתוח אסטרטגי של הזירות השונות. ראש הממשלה מגבה את ראש השב”כ נדב ארגמן ואנשיו ודוחה את ההתקפות עליהם”, אמרו בלשכת ראש הממשלה.

באופוזיציה תקפו בחריפות את דבריו של ביטן. יו”ר האופוזיציה ח”כ יצחק הרצוג אמר: “מלך ירדן זועם, המוני מוסלמים חוגגים על ההר, כישלון אחר כישלון של נתניהו, ויו”ר הקואליציה ביטן מצא את הקרבן התורן הבא – השב”כ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השב"כ לא מושלמים!
    28/07/2017 10:27
    שפיות
  1. אני לא מתייחס לסיפור הזה אם הם פחדנים או לא.
    אבל באופן כללי צה”ל שב”כ מוסד נהנים מהגנה אוטומטית וקרדיט שהרבה פעמים לא מגיע להם.
    הם נהנים מחיסיון וחוסר שקיפות לפעילות שלהם. אכן יש לוחמים, רכזים ואנשים שמסכנים את חייהם ותורמים המון למדינה – אבל בגופים האלו יש המון ריקבון.
    הם סובלים מסיאוב.
    הרבה מהאנשים יושבים במטה, נהנים ממשכורת ממוצעת של 22 אלף, כל יומיים עוד קורס העשרה ועוד יום ספורט או טיול. או פשוט עוד יום של דיונים בטלים.
    חדר כושר על חשבון העבודה, פנסיה מוקדמת בגיל 40.
    המנהלים הבכירים ראשי האגפים רק מחפשים שיהיה להם תקציב יותר גדול לבזבז ורק מחפשים להוסיף עוד ועוד אנשים וכוח.
    הגיע הזמן להתחיל להעביר עליהם ביקורת.
    ככה המדינה גם תתקדם הלאה.
    מספיק עם ההגנה האוטומטית לגופי הבטחון.
    הגיע הזמן שיתחילו לקצץ את השומנים ולהתייעל בצורה משמעותית.