בנט נגד הח”כים הערבים: “שותפים לעלילת דם אנטישמית בהר הבית”

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, התייחס לראשונה במליאת הכנסת למתיחות סביב הר הבית - ותקף את הח"כים הערבים: "למה אתם שותקים? אתם יודעים יפה מאוד שהר הבית פתוח" • גיבה את נתניהו: "בעת הזו אני מגבה את ראש הממשלה. מלחמה בטרור יש לנהל בחזית אחידה, חד משמעית ונחושה"
אריה ריבקינד
ג' אב התשע"ז / 26.07.2017 18:07

יו”ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס אחר הצהריים (רביעי) במליאת הכנסת למתיחות סביב הר הבית ולהצבת המגנומטרים – ויצא במתקפה חריפה נגד חברי הכנסת הערבים, כאשר האשים אותם בעלילת דם אנטישמית נגד יהודים.

“כאן, באולם הכנסת, יושבים שותפים לעלילת דם אנטישמית נגד ישראל. למה אתם שותקים? אתם יודעים יפה מאוד שהר הבית פתוח”, תקף בנט. “איפה המנהיגות שלכם? למה אתם לא אומרים את האמת לציבור? הר הבית פתוח, מדינת ישראל שומרת על הביטחון.  אין ניסיון לשנות שום דבר. למה יוצאים להפגנות? הדם נשפך, ואתם שותקים על הדם. אתם יכולים לעלות להר הבית ולצלם את זה, אבל אתם מעדיפים לחכך ידיים”.

שר החינוך גם הודיע כי הוא מגבה לחלוטין את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. “זה לא סוד שהובלתי את ההתנגדות להסרת אמצעי האבטחה, אבל בעת הזו אני מגבה את ראש הממשלה. והממשלה כולה”.

לדבריו, “מלחמה בטרור יש לנהל בחזית אחידה, חד משמעית ונחושה. אני פונה לחבריי בימין ולחבריי בממשלה. הגיע הזמן, גם שלנו, לשנות כיוון מול הטרור ולעבור ממדיניות של מתן גזרים לפלסטינים למדיניות של גביית מחיר כבד. מבטונדות – למתקפה. מגלאי טרור – למלחמה בטרור. אסירי חמאס צריכים לשלם את המחיר בכלא. בלי ביקורים, בלי טלוויזיה”.

ח”כ אחמד טיבי עלה לדוחן במליאה והגיב: “עלה כאן השר המפריע בנט והצטרף למקהלה של שרים שמסיתים נגד חברי הכנסת הערביים. מאז שאנחנו בכנסת אנחנו יודעים שבכל פעם שיש משבר, תחרות בין בנט לנתניהו שגורמת לשפיכות דמים, יש שעיר לעזאזל – הח”כים הערביים”.

בנט עלה בשנית לדוכן על מנת להגיב לטיבי: “שקר שחוזרים עליו הרבה פעמים לא הופך לאמת. מעולם לא אמרתי שצריך להרוג ערבים, אבל מחבלים כן.  לפני עשרה ימים היה רצח בדם קר של אזרחים ערביי ישראל שרצחו בדם קר שני שוטרים ישראלים. זה קרה בלי מגנומטרים, בלי מצלמות. מאז, חלק מהח”כים הערביים לא מפספסים הזדמנות להבעיר את האש. אתם צריכים להחליט. אתם רוצים להצטרף למחבלים – מקומכם איתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות