פיגוע דקירה בפ”ת: ישראלי ערבי נדקר בינוני בדוכן שווארמה • צפו

ישראלי מערערה, נהג אוטובוס של 'אגד', נדקר על ידי פועל ערבי בדוכן שווארמה סמוך לתחנה המרכזית בפ"ת - והובהל לביה"ח 'בילינסון' עם פצעי דקירה מדממים בפלג גופו העליון, כשהוא בהכרה מלאה • הדוקר, ערבי מקלקיליה, נעצר בידי שוטרים • טען בחקירה כי שעשה זאת "למען אל אקצא"
חיים טוויל
א' אב התשע"ז / 24.07.2017 12:21

תושב ערערה בן 32 נדקר לפני צהריים (שני) באורח בינוני ברחוב אורלוב בפתח תקווה על ידי פועל ערבי מקלקיליה.

צוותי מד”א זהוזעקו לזירה העניקו לפצוע  טיפול ראשוני לפצוע – נהג אוטובוס של חברת אגד – ופינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר, בהכרה מלאה, יציב עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

מממצאי חקירה ראשוניים של המשטרה עולה, כי תושב קלקיליה בן 21, שוהה בלתי חוקי בישראל,. דקר בצווארו ישראלי תושב ערערה בן 32 בחנות למכירת שווארמה ברחוב אורלוב-פינת בר כוכבא ופצע אותו באורח בינוני.

הדוקר ניסה להימלט רגלית לרחוב דב ימיני, שם זיהה אותו אזרח וניגח אותו עם כלי רכב, ואזרחים נוספים עצרו אותו ומסרו אותו לידי כוח משטרה.

מממצאים ראשוניים מתחזקת ההערכה כי המניע לאירוע לאומני. החקירה נמשכת.

לפי דיווח בערוץ 2, במשטרה אומרים כי הדוקר טען שעשה זאת “למען אל אקצא”.

מהשב”כ נמסר מבצע הדקירה הוא תושב קלקיליה, בן 21, שהיה כלוא בעבר בגין פעילות טרור עממי. הדוקר נעצר והועבר לחקירת שב״כ. האירוע, אומרים בשב”כ, מסתמן כפיגוע.

סא”ל ש’, קצין באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, הוא שלכד את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בפתח-תקווה.

“עמדתי עם הרכב ברמזור אדום כשלפתע שמעתי המולה וראיתי אנשים רודפים אחרי חשוד וצועקים ‘מחבל, מחבל’. התחלתי לרדוף אחריו בנסיעה, המחבל נמלט לרחוב צדדי וניסה להיכנס לבית פרטי, אך השער היה נעול. עליתי על המדרכה, התנגשתי בפח אשפה שפגע בו והפילו על הרצפה. ביחד עם אזרחים נוספים ריתקנו אותו לרצפה והתקשרנו למוקד 100”.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד”א יוסי פרנקל ופראמדיק מד”א תום דגן סיפרו: “בתוך חנות מזון ראינו גבר כבן 40 בהכרה מלאה יושב על כיסא עם פצעי דקירה מדממים בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי”ח כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה ויציב”.

מבית החולים בלינסון נמסר, כי מצבו של פצוע הדקירה בפתח תקווה, אשר הגיע לבית החולים, מוגדר בינוני.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות