חיים פוגל נגד צילומי זוועה מהטבח: “מאוד מפריע ומקומם, זה פוגע בנו”

אביו של אודי פוגל, שנרצח עם אשתו ושלושת ילדיו הי"ד בטבח באיתמר, תוקף את פרסום תמונות הזוועה מבית משפחת סלומון: "מישהו אולי חשב שזה טוב שמראים לכל העולם שמראים את הדם. הבעיה היא שזה פוגע בנו, זה פוגע במשפחות. בשביל מה צריך את זה? אני מבקש מאוד להפסיק"
חיים טוויל
כ"ט תמוז התשע"ז / 23.07.2017 12:43

חיים פוגל, תושב הישוב נווה צוף-חלמיש, ואביו של הרב אודי פוגל, שנרצח עם רעייתו ושלושת ילדיו הי”ד בטבח באיתמר בשנת 2011, תוקף את פרסום תמונות הזוועה מהטבח בנווה צוף-חלמיש.

“מאוד מפריע ומקומם לראות את התמונות”, צוטט פוגל בערוץ 7. “אשתי פתחה במוצאי שבת את הטלוויזיה וראתה את התמונות. זה החזיר לה את הכל בחזרה”.

הוא הוסיף: “צר לנו שזה מה שקורה, זה פוגע במשפחות. מישהו אולי חשב שזה טוב שמראים לכל העולם שמראים את הדם. הבעיה היא שזה פוגע בנו, זה פוגע במשפחות. בשביל מה צריך את זה”.

“אם היה אפשר להפסיק את זה הייתי מבקש מאוד להפסיק את זה”, הפציר פוגל, “לאורך זמן זה לא משרת שום דבר. אני מאוד מבקש מכל הגורמים שמגיעים ראשונים לזירה, כמו זק”א ואחרים, פשוט לא לפרסם”.

פוגל סיפר אמש לישראל היום על תחושותיו הקשות: “טובה (אם המשפחה, שנפצעה) היתה אצלנו ביום שישי לקחת מצרכים. ביום שישי ראיתי את יוסי זכרונו לברכה, ואמרתי לו שבת שלום. אנו מכירים מעל 35 שנים, הם מוותיקי היישוב. נווה צוף זה ישוב לא מאוד גדול, כולם מכירים את כולם. אנו גרים פה כבר כמעט 40 שנה”.

חיים סיפר כי היתה לו תחושה לא טובה קודם לאירוע, וכש”שמעתי את האזעקה ידעתי שמשהו קרה. זה מציף לי זיכרונות אבל כמי שחווה את הדבר הזה, אנו מתמודדים כל השנה. כמובן שאירוע כזה מעלה שוב את הדברים, ואתה רואה ששום דבר לא השתנה וממשיכים לרצוח ולטבוח בנו. אבל אני לא רוצה להיכנס לכל הזיכרונות והתחושות האישיות משום שמי שנמצא במוקד כרגע, אלו האנשים שנפגעו”.

הטבח באיתמר אירע ב-11 במרץ 2011 כששני מחבלים, חכאם ואמג’ד עוואד, מהכפר עוורתא חדרו ליישוב. הם פרצו לבית ריק, גנבו ממנו נשק חם ולאחר מכן המתינו בסמוך לבית משפחת פוגל הי”ד, בה התנהלה מסיבת עונג שבת מרובת משתתפים. לאחר תומה, חדרו המחבלים לבית.

אחד מהם רצח בדקירות סכין את יואב בן ה-11 ושניהם ביחד רצחו את אלעד בן ה-4, בדקירות ובחניקה. אחר כך פנו לחדר ההורים ורצחו בדקירות את האב, אהוד בן ה-36, ואת האם, רות בת ה-35. אחד המחבלים שב לבית ושמע את בכייה של התינוקת הדס – ורצח גם אותה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות