השקית הסגירה: שדד בנק בגלל חוב לבנק, ניסה לברוח מהארץ – ונלכד

יממה לאחר שביצע שוד בסניף בנק באשדוד, נעצר החשוד בגבול טאבה עם השלל • טען בחקירה: בסך הכל מסר לפקידה פתק והיא הביאה לו כסף • ואיך הוא נלכד כל כך מהר?
חיים טוויל
כ"ו תמוז התשע"ז / 20.07.2017 13:31

שודד בפוזה: יממה לאחר שביצע שוד בסניף בנק בעיר אשדוד, נעצר החשוד, 32, על ידי המשטרה לאחר שניסה לצאת מגבולות המדינה עם השלל.

בחקירתו קשר עצמו החשוד למיוחס לו והודה במעשה. לטענתו הרקע למעשה – חוב לבנק. היום צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט.

חקירה מהירה שערכה משטרת ישראל בעקבות מקרה שוד בסניף בנק ‘איגוד’ באשדוד שארע לפני כשבוע, הוביל למעצרו של חשוד כבר למחרת היום – בעת שהשודד ניסה לצאת את גבולות המדינה במעבר בגין בטאבה.

מעצרו של החשוד הוארך במהלך השבוע, תוך שבוצעו פעולות החקירה וגיבוש הראיות כנגדו. היום (חמישי) הגישה פרקליטות דרום כתב אישום נגדו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

השודד נכנס בשעת בוקר אל תוך סניף בנק ‘איגוד’ ברובע סיטי בעיר אשדוד. הוא פנה אל הפקידה בדלפק והגיש לה פתק עליו נכתב: “זה שוד את הכסף מהר”.

הפקידה מסרה לידיו 32 שטרות של 200 ש”ח – והוא נמלט מהמקום.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירה החלו בחקירה מהירה של נסיבות המקרה, תוך סריקות אחר החשוד וממצאים פורנזיים שיעידו על זהות החשוד.

בדיקת מצלמות האבטחה במקום ובסמוך לו העלתה כי החשוד נכנס אל תוך סניף הבנק כשברשותו שקית ועליה כיתוב “פוזה”, אך לאחר שנמלט לא הייתה ברשותו השקית. סריקה קצרה הביאה לאיתור השקית בפח סמוך. בדיקה עם החנות ששמה הופיע על השקית העלתה כי מדובר בלקוח שהיה במקום  זמן קצר קודם לכן וביקש להחליף פריט לבוש שרכש.

בין היתר נמסר לחוקרי המשטרה כי אותו “לקוח” אף הגדיל לעשות ופתח כרטיס “חבר מועדון”, בו מופיעים כל פרטיו.

כעת כל שנותר לחוקרי המשטרה, פרט לסריקות אחריו, היה להכריז אותו במסוף המשטרתי כדרוש לחקירה – והתוצאה לא אחרה לבוא.

שוד בנק

 

למחרת בשעת בוקר מוקדמת הגיע החשוד אל מעבר הגבול טאבה, שם ביקש לצאת. שוטרי אילת שהוזעקו למעבר הגבול עצרו את החשוד, תוך שהוא מציין בפניהם כי בסך הכל מסר לפקידה פתק והיא הביאה לו כסף.

ברשותו נתפסו מאות דולרים, שעל פי החשד הומרו מהכסף אותו שדד. החשוד הועבר חזרה אל משרדי התשאול והחקירות באשדוד.

בחקירתו הראשונית העדיף החשוד לשמור על שתיקתו, אך לאחר ימים מעטים, בחקירה נוספת שנערכה לו, בחר החשוד לקשור עצמו לחשדות המיוחסים לו ולהודות במעשה.

לטענתו, הוא חייב כסף לבנק בו מתנהל חשבונו בסכום של כ-15 אלף שקלים. עוד סיפר החשוד, כי מאחר ובמהלך השוד הצליח להשיג “רק” סכום של כ-6,400 שקלים, תכנן לצאת לטאבה על מנת להמר בקזינו בתקווה להרוויח עוד כסף – וזאת לדבריו במטרה לכסות את החוב בבנק.

שוד בנק

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות