נתניהו: “שחיתות? נבנתה עלילה והיא צוללת למצולות. כעורבא פרח”

נתניהו התייחס במהלך ביקורו בהונגריה לחקירת פרשת הצוללות, הבהיר שוב כי אין לו קשר - ואמר: "הגרמנים מחכים לראות איך החקירה תסתיים. אחר כך - העסקה תחתם" • על העימות עם כלי התקשורת: "העניין זה לא ההתקפות של ראש הממשלה על התקשורת, אלא של התקשורת על ראש הממשלה"
אריה ריבקינד
כ"ה תמוז התשע"ז / 19.07.2017 20:00

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי), במהלך תדרוך לעיתונאים בבודפשט לפרשת הצוללות והכחיש כי ידע על מעורבות בן דודו ועורך דינו דוד שמרון בפרשה.

“לא היה לי מושג לגבי מעורבות שמרון. שמרון יתברר כעורבא פרח. כשתיגמר החקירה אגיד את דעתי. אמרתי לכם שאני לא מעורב בצוללות וכלי השיט, עכשיו זה מתברר”, אמר .

נתניהו השוהה בימים אלו בהונגריה, הביע את דעתו כי הפרשה אינה נגועה בשחיתות. “מי אמר לכם שיש שחיתות? תראו לי אדם אחד שהורשע. על מה אתם מדברים? לא יודע מה השחיתות ומה לא שחיתות בפרשת הצוללות. החלטות בתוך המערכת היו שקופות וענייניות. אני לא שופט את האנשים יש חזקת חפות. לא יודע אם ייצא או לא ייצא משהו מזה”.

ראש הממשלה, שאינו נחקר כחשוד בפרשה, העריך כי עסקת הצוללות תחתם בקרוב: “ש כוכבית בעסקה – העניינים יתבהרו ואני מאמין שהעסקה תצא לפועל. הם מחכים לראות איך החקירה תיגמר. אחרי שהחקירה תיגמר העסקה תחתם”.

נתניהו אף התייחס לאישור הגרמני של מכירת צוללות למצרים. “זו לא החלטה של ישראל אלא של גרמניה. לא החלטתנו לאשר או לא לאשר. הבענו את עמדתנו וכל דבר אחר שמדברים בו פומבית זה חוסר אחריות”, אמר.

ראש הממשלה ענה גם לטענה לפיה הוא מצוי במתקפה על אמצעי התקשורת: “הממלכתיות שלי לא נעלמה, היא כאן והיא טובה. ההחלטות שלי ענייניות לחלוטין. אני אחראי לביטחון ישראל. הרצון לפגוע בי עובר כל גבול ונוגע עכשיו בביטחון ישראל וזה חסר אחריות.

הוא הדגיש: “העניין זה לא ההתקפות של ראש הממשלה על התקשורת, אלא של התקשורת על ראש הממשלה. זה בהיקפים חסרי תקדים. אתם לא יכולים לרחוץ בנקיון כפיכם. נבנתה עלילה והיא צוללת למצולות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות