השנאה לדת: השר לשעבר פריצקי לא מוכן לאכול במסעדה עם הכשר

שר התשתיות לשעבר במפלגת שינוי יוסף פריצקי הכריז כי הוא אינו אוכל או שותה במסעדה המחזיקה תעודת כשרות • מתפאר: "התעקשתי שהאורטודוקס שנפגש איתי ישתה בכוס זכוכית במסעדה לא כשרה והצלחתי"
אבי כץ
כ"ה תמוז התשע"ז / 19.07.2017 13:19

כשהשנאה על הדת מעבירה מהדעת: יוסף פריצקי, השר לשעבר מטעם מפלגת שינוי, הכריז בדף הפייסבוק שלו כי הוא אינו אוכל או שותה בבתי עסק המחזיקים תעודת כשרות.

וכך כתב השר לשעבר: ”זה כשר?? לא נכנס, בזמן האחרון החלטתי לעשות כל שביכולתי שלא לסעוד או ללגום משקה במקומות שיש להם תעודת כשרות”.

פריצקי סיפר: “אתמול הייתה פגישה מעניינת. היא נקבעה בבית קפה בתל אביב. תעודת הכשרות התנוססה בפתחו. נכנסתי והודעתי שאיני מוכן לשבת בבית קפה כזה”.

לדבריו, ”המשתתפים האחרים קצת נבוכו. אחד מהם היה אורתודוקס. הודעתי שאיני מוכן לשבת במקום כשר”.

ואיך זה נגמר? בכניעה של ה’דוס’ לדבריו של פריצקי: ”לא אלאה אתכם בשיח ובשיג. בסוף התעקשותי הצליחה. עברנו למקום אחר, פתוח בשבת ולא כשר. האורתודוקס שתה תה בכוס זכוכית. כשרוצים – אפשר!”

פריצקי היה חבר במפלגת שינוי בראשותו של טומי לפיד, אך הורחק ממנה ואף פוטר מהממשלה לאחר שקלטת בה נשמע אומר לחוקר פרטי כי ישמח אם ימצא חומר שלילי על עמיתו לסיעה אברהם פורז – פורסמה בתקשורת.

תיק החקירה נגדו בעניין זה, נסגר מחוסר ראיות.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תעודת כשרות
    19/07/2017 13:35
    פריץ
  1. למה אתם בכלל מתייחסים לפריץ הוא יכול גם לא לאכול מספיק אכל את כל המפלגה שלו עכשיו זה טרנד כל מי שמחפש כותרות ולצאת מהשאול כותב או עושה משהו הזוי אין צורך להתרגש מהפריצים חלפו עברו מין העולם ועדף היה לא להתייחס לכל אהבל

  2. ערב רב
    19/07/2017 13:48
    מירי
  3. שדין יהודאין

  4. האיש צודק .
    19/07/2017 17:26
    א. רביץ
  5. מתנגד לכפיה הדתית

  6. השנאה ששונאים דתיים לחילונים גדולה משנאה של ..
    19/07/2017 20:28
    שי
  7. אתם יודעים. מפלגת חירות, המפלגה של בגין, לפני הליכוד, חירות אגב בעברית זה חופש.
    אז עירו זבוטנסקי היה חכ בכנסת הראשונה והוא אמר. העובדה שמוכרים כשר במזנון הכנסת זאת כפיה.
    זה הבן של זבוטינסקי . האב. דחפתם בכח את הדת וואתם באים בטענות. אני למשל עובד במשתלה , הפכנו שם עבדים של פועלים ערבים למה?? כי אנחנו לא עובדים בשבת זה עסק שעובד בשבת וככה יוצא שאני למשל עובדבתחזוקת המקום עד שיבואו הערבים. הפכתם אותנו עבדים. השנאה היא שלם כלפי מי שלא דתי.
    אני כלוא בבית שבת, אני גר בפרפריה, לא יכול לבקר את אחותי בצפון, היא בדיור מוגן. אז לקחתי יום חופש בשביל זה. תעשו חשבון כמה עולה לי אישית הכפיה הדתית שלכם. אחכ אל תגיד ו שונאים אתכם. השנאה כולה מאה אחוז שלכם.