טרגדיה: איש עסקים מתומכי עולם התורה נהרג בהתרסקות מטוס

המטוס בו טס חנן שושני ז"ל, חבר קהילת 'אנשי שלום' בקווינס, התרסק אל חצר בית לאחר 15 דקות טיסה • בנס לא היו עוד נפגעים • משפחתו מנסה להטיס גופתו לקבורה בארץ
נחמן וייס
כ' סיון התשע"ד / 18.06.2014 14:26

טרגדיה:  חנן שושני, בן 54, חבר קהילת ‘אנשי שלום’ בקווינס ונדיב גדול שתרם לעולם התורה, נהרג אתמול בשעות הבוקר בהתרסקות מטוסו הפרטי.

המנוח ז”ל המריא במטוסו הפרטי לפגישת עסקים בלונג איילנד. כנראה בשל תקלה טכנית, איבד המטוס משווי משקלו והתרסק אל חצר בית בלונג איילנד, בשעה 9:05 שעון מקומי, לאחר 15 דקות של טיסה. שושני ז”ל נהרג במקום.

המטוס החטיא במעט את הבית, והתרסק בחצר – וגרם לנזק רב. לעומת זאת לבית לא נגרמו נזקים, מלבד חלון שהתנפץ.

באותה העת שהו בבית אם ותינוק. אחד מבני המשפחה סיפר: “היא שמעה רעש גדול בחצר ורצה לחדרו של התינוק. נראה שהוא ישן במהלך האירוע”.

טניה בודון, שכנה  שהייתה עדה לאירוע, סיפרה: “היה פיצוץ. חשבתי שהבית שלי נפגע ולהבות גדולות עלו”.

במשטרה אמרו: “מדהים שהוא טס במסלול הזה, ובשל כך אף אחד אחר לא נפגע בכל הבתים ברחוב”. נסיבות התאונה נמצאות בחקירת מנהל התעופה, שטרם קבע את הסיבה להתרסקות.

המנוח ז”ל, הוא אב לחמישה וסב לשני נכדים, תושב תל אביב לשעבר, שהתגורר בקווינס. משפחתו פועלת להביא את גופתו לקבורה בישראל.

אחיינו סיפר: “המשפחה הרוסה. הוא היה איש ידוע בקהילה , שתמיד חייך, תמיד הייתה לו אנרגיה חיובית. הוא תמיד היה מוכן לעזור. הוא היה מלאך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות