רגע לפני הפתיחה שתשנה את בית שמש: גפני וגרינברג סיירו בכביש 38

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התלווה לסגן ראש עיריית בית שמש ויו"ר ועדת התנועה שמואל גרינברג בסיור בכביש 38 המשודרג, לקראת פתיחתו בחודש הקרוב • "נלחמנו כל השנים בכדי שמשרדי הממשלה ישדרגו את הכביש. הכביש החדש ישנה את פניה של בית שמש"
שייע קליין
כ"ג תמוז התשע"ז / 17.07.2017 13:38

מאבק של עשור מגיע לסיומו: יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני היה אורחו של סגן ראש עיריית בית שמש ויו”ר ועדת התחבורה העירונית שמואל גרינברג. במסגרת הביקור ערכו השניים סיור מקיף בכביש 38 המשודרג, כאשר סגן ראש העיר גרינברג מציג את תכניות הפיתוח של הכביש, ואת שלבי העבודות לפתיחת הכביש משער הגיא ועד צומת הביג.

גרינברג הציג את העלות הכספית האדירה של שדרוג כביש 38 המגיעה לכ-800 מיליון שקלים, וזאת עוד לפני המקטע השלישי של הכביש – המקטע שמבין צומת הביג ועד הכניסה לרמת בית שמש, שגם הוא יעלה מאות מיליוני שקלים. שלב הביצוע של מקטע זה יתבצע מאוחר יותר,מאחר שקטע הדרך רווי בעתיקות.

הכביש החדש, לאורך 10 ק”מ, חולק לשני מקטעים – עד צומת נוחם ומשנהו עד לצומת ביג. בפועל, שני המקטעים יפתחו בו-זמנית. הכביש כולל שני מסלולים לכל צד, גדר הפרדה, תאורה לכל אורך הדרך, וכן עשרה גשרים ומפלסים שיקצרו את זמן הנסיעה, כמו למשל הפרדה מפלסית עבור הרכבת שתקצר את זמן הנסיעה ותבטל את זמן ההמתנה בזמני הכניסה והיציאה של הרכבת.

“הצפי של משרד התחבורה”, אמר גרינברג, “הוא לחנוך את הכביש בחודש אב הקרוב. העבודות נמצאות לקראת סיומן, ולפי התוכנית – ביום חמישי י”ח באב הכביש יפתח לתנועה. עם זאת, כבר כיום מרגישים תושבי בית שמש את ההבדל, וזמן הנסיעה התקצר משמעותית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות