חשד: כך תכנן אסיר שרצח שתיים מנשותיו לעשוק מתוך הכלא קשישה

אסיר המרצה שני מאסרי עולם בגין רצח שתי בנות זוגו, חשוד כי ניסה, יחד עם זוגתו הנוכחית, לעשוק קשישה בת 94 בה טיפלה בת הזוג • על פי החשד, הקשישה, שכבר נפטרה, חשבה שקופר בכלל חי בארה"ב - והשניים תכננו להחתים אותה על מסמך בו היא מעבירה להם את רכושה
חיים טוויל
כ"ג תמוז התשע"ז / 17.07.2017 10:25

חקירה סמויה של המשטרה שהתנהלה בשבועות האחרונים הפכה לגלויה עם מעצרו אתמול (ראשון) של אסיר שהורשע ברצח שתי נשותיו – בחשד שניסה לגזול את רכושה של קשישה ערירית בת 94 מירושלים, שנפטרה לאחרונה.

יחד עם האסיר, שמרצה שני עונשי מאסר עולם, נעצרה גם בת זוגו תושבת ירושלים שעבדה עד לא מכבר כמטפלת של הקשישה. השניים חשודים בעבירת עושק, ניסיון קבלת דבר במרמה, שימוש במסמך מזויף וקשירת קשר לביצוע פשע.

החקירה נפתחה לפני מספר חודשים כאשר במשטרה התקבל דיווח מהקשישה, לפיו קיבלה לתיבת הדואר שלה מעטפה הממוענת אליה ובה מסמך שבו נכתב שכל רכושה, נכסיה וכספה יועברו בחלקם לידי אסיר שנשפט לשני מאסרי עולם בכלא ובת זוגו, תושבת ירושלים, העובדת כמטפלת של הקשישה.

החקירה נפתחה ביחידה מרכזית של המשטרה, כחקירה סמויה, במהלכה פעלו החוקרים לאיסוף ממצאים, ראיות וגביית עדויות, ואמש עברה החקירה לגלויה עם מעצרם של שני החשודים וחקירתם.

אתמול הגיעו חוקרי היחידה המרכזית לכלא איילון שם מרצה החשוד את עונשו, ועצרו אותו ואת בת זוגו, בעת שבאה לבקרו בבית הכלא.

מחקירת המשטרה עולה כי החשודה עבדה מזה תקופה כמטפלת בקשישה שאינה מצויה בקשר עם בני משפחתה, ונוצרו ביניהם יחסי קרבה. במהלך התקופה שיתפה החשודה את הקשישה בקשריה עם החשוד, לה סיפרה כי הוא נמצא בארה”ב. החשוד אף נהג לשוחח עם הקשישה בתדירות רבה מהכלא וביניהם נרקמו יחסי קירבה.

לפי המשטרה, עלה חשד כי החשודים פעלו בצורה שיטתית שנמשכה לאורך זמן במטרה לייצר מערכת יחסים של קירבה לקשישה. אותם יחסים היוו, על פי החשד, הבסיס להעברת רכושה על שמם.

במשטרה אומרים, כי לאורך כל החקירה עמדו חוקרי הימ”ר בקשר עם בתה של הקשישה והיא עודכנה בפרטים.

מהמשטרה נמסר, כי “עברו של החשוד שבגינו הורשע פעמיים על ידי בית המשפט יש בו משום העלאת המסוכנות וחשד לתכנון מקדים ומתוחכם בה נקט יחד עם החשודה. ניצול מצבה הרגיש של קשישה ערירית על מנת לקבל ממנה במרמה את רכושה הינו מהאירועים החמורים שבגינן פתחה המשטרה בחקירה ועצרה את החשודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות