למה נאלץ נתניהו לישון על הרצפה, ומי צייץ תלונות מהמטוס של רה”מ

אבי כץ
|
כ"ג תמוז התשע"ז / 16.07.2017 21:39
המטוס בו המריא נתניהו לפריז היה קטן מכדי שניתן יהיה להתקין בו מיטה – ונתניהו, הסובל מבעיות גב, ישן על הרצפה במשך שעות • ומי התלוננה בטוויטר שנציגי ערוץ 20 יושבים הכי קרוב לראש הממשלה?

ראש הממשלה יצא לפנות בוקר (ראשון) לביקור בצרפת ובודפשט שיימשך חמישה ימים. אלא שלפי דיווח של אריאל כהנא מ-nrg, הטיסה לפריז לא עברה עליו בנעימים.

כתוצאה ממחסור במטוסים בחברת אל על, בשל העומס בחודשי הקיץ, הועמד לרשות ראש הממשלה מטוס שלא ניתן להתקין בו מיטה. נתניהו, הסובל מבעיות גב, העביר לפיכך חלק משעות הטיסה בשינה על רצפת המטוס, בדרכו לפגישה המדינית החשובה עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון.

בדרך כלל חכר משרד ראש הממשלה מטוסים מדגם בואינג 767, שבהם ניתן להתקין מיטות, אך במטוס 737 הקטן יותר לא ניתן היה לעשות זאת.

בתוך כך, הכתבת המדינית של גלי צה”ל, אילאיל שחר, התלוננה הבוקר בעמוד הטוויטר שלה על אפליה – וצייצה: “גם במטוס ראש הממשלה נציגי ערוץ 20 זוכים ליחס מועדף. הושבו הכי קרוב לראש הממשלה. שאר העיתונאים מאחוריהם”.

היא צירפה צילום מהמטוס, בו נראים המושבים השמורים לשמעון ריקלין ואלירן טל מערוץ 20 בחזית התמונה, ומאחוריהם כיסאות השמורים לעיתונאים מכלי תקשורת אחרים.

שמעון ריקלין, שכלי התקשורת הוותיקים מתקשים לפרגן לו על הראיון הבלעדי עם ראש הממשלה, לא נשאר חייב – וצייץ לה תגובה: “אילאיל היקרה. אני יושב שלושה מושבים ממך. לא קרוב בכלל לאזור ראש הממשלה. בחייך. די לפייק ניוז…”

נתניהו