במהלך מעצר: המחבל מפיגועי הירי בבנימין שלף נשק מול הימ”מ וחוסל

כוחות הביטחון חיסלו את המחבל שביצע בשבת את פיגועי הירי באזור עטרת ונבי צלח • המחבל שלף נשק מייצור עצמי לעבר הכוחות - וחוסל מירי שביצעו לעברו לוחמי הימ"מ
חיים טוויל
כ"ב תמוז התשע"ז / 16.07.2017 09:24

כוחות של צה”ל, שב”כ ומג”ב ביצעו הלילה (ראשון) פעילות שנועדה לעצור את המחבל שביצע את פיגועי הירי באזור עטרת ונבי צלח בסוף השבוע האחרון.

המחבל ביצע במהלך השבת שני אירועי ירי:  האחד לעבר רכב באזור עטרת והשני לעבר פילבוקס צבאי באזור נבי סאלח.

במסגרת ההיערכות למעצרו של המחבל, פעלו הכוחות באזור נבי סאלח עד לאיתורו של החשוד בביצוע הפיגועים – אעמר אחמד חליל, בן 34, תושב נבי סאלח.

במסגרת הניסיון לעצור אותו, שלף אעמר נשק מייצור עצמי לעבר הכוחות. משזיהו שהמחבל שלף נשק, ביצעו לוחמי הימ”מ לעברו ירי והוא חוסל.

במקום נעצר חשוד נוסף אשר היה עם המחבל. אין נפגעים לכוחותינו.

במהלך הלילה פעלו כוחות החטיבה המרחבית ״עציון״ ולוחמי מג״ב במרחב הכפר בית אומר על מנת לתפוס כספים שניתנו על ידי החמאס לאביו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה סמוך לבית אומר ב-27 בנובמבר 2015 ובו נפצעו חמישה חיילים נפצעו.

כחלק מהמבצע נתפס רכב בשווי אלפי שקלים השווה ערך לכספים שניתנו לו על ידי הארגון. מצה”ל נמסר כי “פעילות זו מצטרפת למאמצים הרבים הנעשים במרחב נגד עידוד הטרור ומתן תגמול למשפחות מחבלים”.

כוחות צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל עצרו ברחבי יהודה ושומרון שני מחבלים מבוקשים. אחד המחבלים נלכד בחברון והאחר בכפר דורה שביהודה. שני המחבלים הועברו לחקירת כוחות הביטחון

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות