אבי גבאי הפגין נגד היועץ • הליכוד: הוא עצמו נשלח בעבר למעצר בית

יו"ר העבודה אבי גבאי הגיע בשבת להפגנה ליד ביתו של היועץ בפתח תקווה, בה דרשו מפגינים ממנדלבליט להגיש כתב אישום נגד נתניהו • גבאי: "צריך שראשי סיעות הקואליציה יגלו אומץ לב ציבורי" • הליכוד: "אבי גבאי עצמו נשלח למעצר בית בפרשת בזק"
אריה ריבקינד
כ"ב תמוז התשע"ז / 15.07.2017 23:27

מאות איש, בהם יו”ר מפלגת העבודה הנבחר אבי גבאי, הפגינו בשבת סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, בפתח תקווה.

גבאי אמר בהפגנה:  “הגעתי לכאן הערב כדי לחזק ישראלים טובים שמצביעים לכל המפלגות ושמגיעים לכאן מדי שבוע, כדי לומר באופן ברור שהם לא מוכנים לקבל יותר שחיתות – לא שחיתות שלטונית ולא שחיתות אישית ולא שחיתות שמסתתרת מאחורי נהלים מכובסים”.

לדבריו, “תהליכים משפטיים הם איטיים מטבעם, וצריכים להתנהל בבתי המשפט, אבל ישנם מעשים והתנהגויות שאינם ראויים ברמה המוסרית והציבורית. קיימות עובדות שאין עליהן מחלוקת ובהן מתנות במאות אלפי שקלים ומעורבות עמוקה של בן הדוד בעסקאות הספינות”.

לדברי גבאי, “די בעובדות אלה בכדי שראשי הסיעות יאמרו לנתניהו את מה שהוא אמר על אולמרט: ‘עד כאן’. צריך שראשי סיעות הקואליציה יגלו אומץ לב ציבורי, יפרקו את הממשלה, וילכו לבחירות”.

בליכוד הגיבו: “ועוד איך יש יש מחלוקת על השקרים שאבי גבאי פיזר הערב בהפגנת ‘הקרן החדשה’ בפתח תקווה, שמטרתה הפעלת לחץ פסול על גורמי אכיפת החוק.

“מה שאין מחלוקת לגביו, הוא זה שאבי גבאי עצמו נשלח למעצר בית בפרשת בזק בשנת 2005 וקיבל מבזק למעלה מ-50 מיליון ש״ח מיד לאחר שסיים את עבודתו במשרד האוצר, בה עסק בעיקר בנושאים שקשורים לתקשורת ולבזק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עלה לו השתן למוח - שיגעון גדלות
    15/07/2017 23:35
    y.h
  1. עלה לו השתן למוח – שיגעון גדלות