כך תבחרו את ניחוח הבושם המתאים לכם • החור של הגרוש

תמי גיל
|
כ"ג תמוז התשע"ז / 17.07.2017 01:38
שוק הבשמים רווי בניחוחות וריחות • לרוב, חוש הריח שוטף אותנו בזיכרונות ומשפיע על המחשבות והרגשות • הריח המלווה אדם אינו נבחר במקרה והוא מתאים בתת מודע לאופי ולמה שהוא משדר • ניר עוזרי, מנכ”ל והבעלים של רשת בר הבשמים-FEEL PERFUME BAR, מסביר כיצד להתגבר על עומס ההיצע ולבחור את הבושם המתאים ביותר

 בושם הוא חלק בלתי נפרד מהנראות שלנו. לפני העבודה, אחרי מקלחת או לפני יציאה עם חברות, מזליפים טיפות בושם.

בעבר, הבשמים נועדו להביא ברכה ואף למנוע מחלות.

michael tufiul

העצה החשובה ביותר בנוגע לבחירת הבושם היא להתחבר לבושם שלך.

אם הריח של הבושם לא מוצא חן בעיניך, אין סיבה לקנות אותו בגלל לחץ חברתי, שם המותג או קמפיין פרסומי אגרסיבי.

בעת בחירת הבושם, מומלץ “להשאיר את הריחות בבית” – לפני קניית הבושם הימנעו משימוש בבושם או בקרמים על מנת לבדוק את הניחוח בסביבה נטולת ריחות ככל האפשר.

בנוסף, הימנעו מלהריח את כל הבשמים בחנות בבת אחת. ככול שתריחו יותר בשמים כך חוש הריח מתקהה ויכולת שיפוט הריח יורדת. מומלץ להריח פולי קפה לאחר הרחה של מספר ניחוחות, דבר העוזר ב”איפוס” חוש הריח ומאפשר המשך ניסיונות הרחה.

בחרו את הניחוח על פי הסיטואציה: לעונות השנה ולשעות היום יש השפעה על ההתאמה של הבושם, בושם המתאים לעבודה אינו בהכרח מתאים לשעות הלילה. בבחירת הבושם יש לקחת בחשבון את זמן ועונת השימוש בו: בושם ליציאה בערב בלילות הקיץ החמים, בושם קליל לעבודה וכדומה.

מומלץ להחזיק בארון כמה ניחוחות אשר ישמשו לאירועים ותקופות זמן שונים.

חשוב לדעת שהניחוח של אותו בושם יהיה שונה מאדם לאדם ולכן לא מומלץ לבחור ניחוח על פי ריחו על אדם אחר. כל בושם מגיב אחרת כשהוא מונח על אנשים שונים.

מצאתם את הבושם המתאים עבורכם? זמן התזת הבושם הטוב ביותר הוא אחרי המקלחת.

michael tufiul.jpg 3. jpg

במידה ואתם משתמשים בקרם גוף, השתמשו בקרם ללא ריח ואז הבושם ייתפס טוב יותר על הגוף.

התיזו את הבושם בנקודות הדופק (מפרקים, צוואר, תנוחי האוזניים) והקפידו לא להתיז על מקומות החשופים לשמש, על מנת לא לגרום לפיגמנטציה.

אחסנו את הבושם במקום מוצל ויבש, רחוק ממקור חום.

רשת FEEL PERFUME BAR הינה בוטיק בשמים בעיצוב של בר משקאות חדשני, המציעה 24 ניחוחות משכרים המאפשרים לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. את הבשמים ניתן להשיג בגדלים- 50 מ”ל או 100 מ”ל.

כשהבושם אוזל, ניתן לשוב ולמלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. מוצרי המותג לא נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה.

צילום: מיכאל טופיוקל