בוז’י יישאר יו”ר האופוזיציה • גבאי: “ברור ששמחתי לראות את הסקרים”

במהלך טקס חילופי יושב ראש העבודה, הודה בוז'י הרצוג ליו"ר הנבחר על שהציע לו להמשיך לכהן כיו"ר האופוזיציה • גבאי צפוי לשבת כמה ימים בשבוע בכנסת, אבל בינתיים אין לו חדר
אריה ריבקינד
י"ח תמוז התשע"ז / 12.07.2017 14:08

יו”ר העבודה היוצא, ח”כ יצחק הרצוג, אמר היום (רביעי) בטקס החלפת יושבי ראש המפלגה, כי נענה לבקשת היו”ר הנבחר אבי גבאי, להמשיך ולכהן כיו”ר האופוזיציה.

“אני מודה לגבאי על קריאתו, עם פרסום התוצאות, שאמשיך לכהן כראש האופוזיציה”, אמר הרצוג, “ולאור המצב הנדיר שנוצר, שבו אתה ראש המפלגה ואני ראש האופוזיציה, אני נענה לבקשה”.

גבאי לא יכול לכהן כיו”ר האופוזיציה, שכן הוא אינו חבר כנסת.

הרצוג הוסיף: “קורא לחברים להתייצב לצידו של גבאי במאבק להחלפת השלטון”.

גבאי אמר: “השגת הישג שיא של 24 מנדטים עם ציפי לבני והתנועה. אני מאוד שמח שיצחק קיבל את הצעתי, שהייתה עניינית, להמשיך ולשמש כיו”ר האופוזיציה. שוחחנו בפתיחות ואני מתכוון להיות נוכח בכנסת. נעבוד בצורה עניינית, חברית ופתוחה, כי רק ככה מנצחים”.

גבאי התייחס גם לסקרים שפורסמו אמש ולפיהם מפלגת העבודה בראשותו עוקפת את מפלגתו של יאיר לפיד.

“ברור ששמחתי לראות אמש את הסקרים”, אמר גבאי. “אבל יותר מכל הסקרים, שהם באמת מחמיאים ונהדרים, אני בעיקר מעודד מהתגובות של האנשים שאני שומע ומדבר איתם, מכל המפלגות, שמתכוונים לחזור למפלגת העבודה”.

יצוין, כי הרצוג תמך בסיבוב השני של הפריימריז בעמיר פרץ – יריבו של אבי גבאי.

בסיעת ‘המחנה הציוני’ פנו לכנסת בדרישה לקבל חדר עבוד יו”ר הנבחר שאינו ח”כ, אך בהנהלת הכנסת אומרים כי אין להם חדרים פנויים, ולכן הציעו כי חדר הסיעה ישמש כלשכתו.

גבאי צפוי לשבת כמה ימים בשבוע בלשכה בכנסת. לצורך כך יקבל גם אישור קבוע ויוכל להיכנס עם רכבו למשכן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסקרים.
    12/07/2017 14:29
    פאני
  1. גבאי, זוכר את הסקרים שהמליכו את שימון פרס למלך ישראל? זוכר מה היה בפועל? זה בדיוק מה שיקרה איתך אבל הפעם בריבוע. יודע מה זה בריבוע?