זהבה שאול נגד בנט: “אם זה היה הבן שלו, הוא גם היה מדבר ככה?”

אריה ריבקינד
|
ט"ו תמוז התשע"ז / 09.07.2017 13:16
אמו של החייל אורון שאול התייחסה לפרסומים על מו”מ עם החמאס להשבת בנה: “לא אוכל לשתף אתכם במה שנאמר לי” • “אני לא חושבת שנתניהו וליברמן לא עושים כלום, כי אז הייתי הופכת הכל”

זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול, התראיינה הבוקר (ראשון) בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, והתייחסה לפרסומים השונים בתקשורת על מו”מ עם החמאס להשבת בנה.

“אף גורם בממשלה לא פנה אלי. פניתי אליהם בעצמי ולא אוכל לשתף אתכם במה שנאמר לי. המשפחה שלנו לא נותרה כשהייתה, בעלי ז”ל ביקש ממני על ערש דווי לעשות ככל שביכולתי להחזיר את אורון”.

שאול תקפה את דברי השר נפתלי בנט הבוקר כי אין לשחרר גופות מחבלים – ואמרה: “אם זה היה הבן שלו, הוא גם היה מדבר ככה? הוא צריך לחשוב כאילו זה בנו. אורון יצא להגן עליו ועל כל אחד אחר”.

האם הדגישה: “אני לא חושבת שנתניהו וליברמן לא עושים כלום, כי אז הייתי הופכת הכל. מאמינה שהם עושים מה שצריך ויש מגעים. אני ממתינה בסבלנות, אבל כבר עברו שלוש שנים”.

כפי שדווח הבוקר בחרדים 10, שר החינוך נפתלי בנט התייחס לדיווחים על ‘עסקת מידע’ הנרקמת בין ישראל לארגון הטרור חמאס, כהקדמה לעסקה של החזרת הישראלים המוחזקים ברצועת עזה .

בנט כתב בדף הפייסבוק שלו בתגובה: “‏אסור לשחרר מחבלים חיים תמורת גופות חיילינו”. לדבריו, “‏יש להגביר את הלחץ ולהכאיב לחמאס כך שלא ישתלם לו להמשיך להחזיק הגופות. ‏חטיפה צריכה להיות נטל ולא נכס”.

בנט התייחס בהמשך גם לדיווח לפיו, בעסקה המתרקמת ישוחררו פעם נוספת משוחררי ‘עסקת שליט’ שנכלאו מחדש, לאחר חטיפת שלושת הנערים הי”ד.

“צריך לדעת: מחבלים ששוחררו בעיסקת שליט חזרו ורצחו יהודים רבים”, הדגיש בנט. “יחיא סנוואר, מנהיג חמאס ורב-מרצחים, שוחרר גם הוא בעיסקת שליט, ועסוק כולו בתכנון רצח יהודים. עם כל הכאב, עלינו לעמוד חזקים”.