חיילי תיאלנד פשטו בקוסמוי ועצרו ישראלי • בית חב”ד: פתוחים כרגיל

חיילים תיאלנדים פשטו לפני שבת על עסקים ישראליים, בהם בית חב"ד • עצרו את נתי חדד, ישראלי שהקים את 'קוסמוי - חילוץ והצלה', לאחר שמצאו כלי נשק • בית חב"ד: בדקו את עמדת השמירה בבית חב״ד. הבדיקה הראתה שהכל חוקי ותקין
נתן פרל
ט"ו תמוז התשע"ז / 08.07.2017 22:14

יחידות של צבא תאילנד פשטו לפני שבת על עסקים ישראליים באי קוסמוי ועצרו את נתי חדד, שהקים את  ‘קוסמוי – חילוץ והצלה’.

על פי הדיווחים, היחידות הצבאיות ערכו חיפוש במרפאה שהקים חדד ומצאו כלי נשק.

בנוסף, דווח כי בוצעה פשיטה צבאית גם על בית חב”ד.

מבית חב”ד בקוסומי מסר: “בעקבות כתבות בתקשורת בארץ פנו אלינו הרבה יהודים טובים בדאגה. הנה מה שקרה: במסגרת פשיטה של המשטרה והצבא בקוסמוי לבדיקת עסקים, הגיעו גם לבדוק את עמדת השמירה בבית חב״ד כשעה לפני שבת. ברוך ה’ שהבדיקה הראתה שהכל חוקי ותקין וקבלת שבת נערכה כרגיל בשמחה, בהשתתפות כ-500 יהודים.

“בית חב״ד בקוסמוי כמו כל בתי החב״ד בתאילנד פתוח כרגיל ואנו כאן לשירותכם בכל עניין”.

אלירן חדד, אחיו של נתי חדד, פרסם סרטון בעמוד הפייסבוק של העסק ובו פנה לציבור לעזרה. “נתי עצור כי אנשים מנסים להכפיש את שמו וזו לא הפעם הראשונה. הוא חי בקוסמיי 7 שנים ועוזר לאנשים בתאילנד בעת צרה ועושה זאת בהתנדבות מלאה. הוא לא היה עושה שום מדבר שאינו כחוק”.

האח וביקש לקבל ב-24 שעות הקרובות תרומות מהציבור, כדי לשחרר את אחיו ממעצר. “נתי צריך את העזרה שלכם. אם לא נשיג 100 אלף שקלים הוא יועבר לכלא תאילנדי, ויהיה כפות בידיו וברגליו. היום הוא היה אמור לפתוח את ה’זוזה בר’ שלוף, לפתיחה מחודשת של העונה ויש קשר ברור, בין התקופה שבה נעצר”.

לדברי מקורביו, “הוא עצור כרגע בגלל אקדח שנמצא אצלו במרפאה. משפחתו טוענת שהוא הושתל אצלו ומבקשת עזרה כספית כדי לשחרר אותו מהמעצר. הם טוענים שהוא הופלל על ידי גורמים פליליים לאחר סיכסוך מתמשך בגלל פאב מועדון שנתי פתח שם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות