מכה לאבי גבאי • הרצוג ומרגלית: תומכים במועמדותו של עמיר פרץ

ח"כ עמיר פרץ שמתמודד על ראשות מפלגת העבודה מול אבי גבאי, זוכה לחיזוק משמעותי, כאשר היו"ר המודח מתייצב לימינו: ''ישיבה על הגדר אינה אופציה בהכרעות מהותיות" • הרצוג: "לניסיון תפקיד מכריע במנהיגות. לעמיר יתרון מובהק" • פרץ התחייב להקים גוש שמאל להפלת נתניהו
אריה ריבקינד
י"ג תמוז התשע"ז / 07.07.2017 10:33

חבר הכנסת יצחק (בוז’י) הרצוג שהפסיד בפריימריז לראשות מפלגת העבודה, הודיע הבוקר (שישי) על תמיכתו בחבר הכנסת עמיר פרץ, לקראת הסיבוב השני של הפריימריז שייערך ביום שני.

“לאחר ששקלתי ובחנתי את מכלול השיקולים הקשורים בבחירות לראשות מפלגת העבודה, לאחר שהתייעצתי עם חברותיי וחבריי , החלטתי להתייצב ולתמוך במועמדותו של עמיר פרץ לראשות המחנה הציוני.

“מצטרפים להחלטתי זו עמיתיי ח״כ איילת נחמיאס-ורבין וח״כ פרופ׳ מנואל טרכטנברג”, אמר הרצוג.

הוא הדגיש:י ”ישיבה על הגדר אינה אופציה בהכרעות מהותיות. ניסיונו הכולל של עמיר, הרקורד הבטחוני, המדיני, החברתי והכלכלי שלו השילוב הם שהכריעו את הכף. לניסיון תפקיד מכריע במנהיגות. לעמיר יתרון מובהק בכך”.

הרצוג ציין כי לא ביקש דבר בתמורה לתמיכתו.

“עמדתי על שלושה עקרונות: שמירה על המחנה הציוני, דהיינו האחדות עם התנועה, מעמדה של ציפי לבני כיו”ר התנועה, והתחייבות לפעול להקמת גוש פוליטי בראשותנו להחלפת הליכוד ונתניהו. שמחתי שעמיר פרץ נענה לכל אלה ואני שיפעל ליישומם.

”אני קורא לתומכיי להתייצב לימינו של עמיר, לבסס את ניצחונו ולפעול במשותף להחלפת השלטון”, הוסיף ח”כ הרצוג.

גם חבר הכנסת אראל מרגלית שהפסיד בפריימריז הודיע על תמיכתו בפרץ ולא באבי גבאי.

במסיבת עיתונאים משותפת עם פרץ אמר מרגלית: “החלטתי לתמוך באופן בלתי מסוייג בעמיר פרץ להנהגת המפלגה ולפעול יחד איתו להחלפת השלטון במדינת ישראל. על כולנו לזכור שכדי שזה יקרה עלינו לעלות שלב במאבק ובמשימה הזאת – והיום זה קורה”.

אמש אמר הרצוג לפעיליו כי אין לו כוונה לפרוש מהפוליטיקה: “צריך להסתכל בחיים הפוליטיים על עליות ומורדות. זה כנראה תהליך שהייתי חייב לעבור כחלק מההבשלה למנהיגות לאומית. כנראה לא חוויתי חוויה כזאת בהכרח, למרות שהייתי קרוב לכיסא ראש הממשלה לפני שנתיים – ולא מימשתי זאת. אני מקווה לממש זאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות