ניסו להסתיר? ח”כ יגאל גואטה מש”ס מאושפז בבית חולים בפראג

חיים בוזגלו
|
י"ב תמוז התשע"ז / 06.07.2017 14:42
מזכ”ל ש”ס, חבר הכנסת יגאל גואטה, שביקר בימים אלו עם רעייתו בפראג, חש ביום שני ברע ואושפז בבית חולים מקומי • מלשכתו הודיעו רק היום: “לאחר מספר ימים הועבר גואטה לבית חולים לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים. החל מהבוקר פועלים מקורביו להטיסו ארצה להמשך טיפול רפואי”

מזכ”ל ש”ס, חבר הכנסת יגאל גואטה, המבקר בימים אלו עם רעייתו בפראג, חש ביום שני ברע במהלך הליכה ברחובות פארג ואושפז בבית חולים מקומי.

בלשכתו ניסו, כפי הנראה להסתיר את דבר האישפוז.

רק לאחר פניות של עיתונאים פרסמה לשכתו הודעה בה נאמר: “מזכ”ל ש”ס, חבר הכנסת יגאל גואטה, המבקר בימים אלו עם רעייתו בפראג, חש ביום שני ברע במהלך הליכה ברחובות פארג ואושפז בבית חולים מקומי.

לאחר מספר ימים הועבר גואטה לבית חולים לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים. החל מהבוקר פועלים בני משפחתו ומקורביו להטיסו ארצה להמשך טיפול רפואי”.

ממשרד החוץ נמסר: המקרה מוכר ומטופל. הקונסולית מבקרת אותו ברגעים אלו. השגריר שוחח עם שר הבריאות.

יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין שוחח עם גילה גואטה, אשתו של הח״כ, הנמצאת ליד מיטתו בפראג.

אדלשטיין התעדכן במצבו של הח״כ, ואמר לרעייתו כי רופא הכנסת וקצין הכנסת עומדים לרשותם ככל שיידרשו.

יו״ר הכנסת ולשכתו היו בקשר צמוד במהלך היום עם הגורמים הרלוונטיים בכנסת. לבקשת אדלשטיין, מחלקת קשרי חוץ של הכנסת היתה בקשר עם שגרירות ישראל בפראג שסייעה ועודנה מסייעת לח״כ גואטה ורעייתו.

גואטה, שנכנס לכנסת באמצע הקדנציה, נחשב לאחד מהח”כים הקרובים ליו”ר ש”ס השר אריה דרעי. בין היתר הוא מונה לאחרונה לאחראי על כל התחום המוניציפלי של המפלגה.