שלי יחימוביץ’ הודיעה על תמיכה באבי גבאי • הרצוג עדיין מתלבט

חיזוק משמעותי לאבי גבאי: ח"כ שלי יחימוביץ, שעל פי ההערכה מספר המתפקדים שמושפעים מעמדותיה הוא הגדול ביותר, הודיעה כי היא תומכת במועמדותו • "נקי כפיים, אינטליגנטי בצורה יוצאת דופן ואמיץ, שיעשה טוב למפלגה שלי ולמדינה" • ובמי יתמוך הרצוג?
אריה ריבקינד
י"ב תמוז התשע"ז / 06.07.2017 14:22

ח”כ שלי יחימוביץ הודיעה בצהריים (חמישי) כי היא תומכת במועמדותו של השר לשעבר אבי גבאי בבחירות לראשות מפלגת העבודה.

בהודעה שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה, בין היתר: “את הפתק עם שמו אשים בקלפי ביום שני בידיעה שאני נותנת את קולי ואת תמיכתי לאדם נקי כפיים, אינטליגנטי בצורה יוצאת דופן, ואמיץ, שיעשה טוב למפלגה שלי ולמדינה”.

יחימוביץ הודיעה עוד,  כי בהמשך היום, בלי טקסים ובלי דרישות, היא תתייצב במטהו של גבאי כדי לעבוד למען בחירתו.

בהודעתה פירטה יחימוביץ’ את יתרונותיו ותכונותיו של גבאי שהביאו אותה לתמיכה בו. היא משבחת גם את העובדה שלמרות שספג השמצות ועלילות בקמפיין, שמר על קור רוח וסירב בתוקף להיגרר להתנהגות דומה, אף שרבים יעצו לו לעשות זאת.

עוד ציינה יחימוביץ כי הודעתו של גבאי היום כי אם יבחר – יבקש מיצחק הרצוג להמשיך לכהן כיו”ר אופוזיציה, היא “מופת להתנהגות ראויה, הגונה ואצילית”.

יחימוביץ’ ערכה באופן אישי את המפקד הגדול ביותר למפלגת העבודה, ועל פי ההערכה מספר המתפקדים שמושפעים מעמדותיה הוא הגדול ביותר, מה שמהווה חיזוק משמעותי לגבאי בקרב מול עמיר פרץ, שקיבל את תמיכת יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן – יריבה של יחמוביץ בבחירות להסתדרות.

על פי ההערכות, בוז’י הרצוג, שיפגש הערב עם פעיליו המרכזיים, טרם החליט האם לתמוך במועמד מסוים לראשות המפלגה.

בסיבוב הראשון בבחירות לראשות מפלגת העבודה שהתקיים ביום שלישי, זכה עמיר פרץ ב-32 אחוז מהקולות ואבי גבאי ב-27 אחוז.

שניהם עלו לסיבוב השני שיתקיים ביום שני הקרוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות