בבריכת שחיה ובישיבה: מורה מבני ברק מואשם בתקיפת שני תלמידים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום בפ"ת כתב אישום נגד חיים אורשלימי, תושב בני ברק בן 45 , בגין ביצוע מעשים חמורים בשניים מתלמידיו • כתב האישום מגולל כיצד תקף הנאשם, שהיה מורה באלעד, את שני התלמידים - מספר רב של פעמים ב'חדר', בישיבה ובבריכת שחיה
חיים טוויל
י"א תמוז התשע"ז / 05.07.2017 17:07

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד חיים אורשלימי, תושב בני ברק בן 45, בגין ביצוע מעשים חמורים.

הנאשם היה מורה בתלמוד תורה באלעד וביצע את המעשים בשני תלמידים קטינים, בין היתר במקום בו לימד.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד אופיר פחימה, במהלך שנת 2016, בה הנאשם שימש כמורה של הכיתה המקבילה לזו בה למד המתלונן – בן 14, פגש הנאשם במתלונן והורה לו להיכנס לחדר של סגן מנהל בית הספר, שם ביצע בו הנאשם מעשה חמור.

לפי כתב האישום, הנאשם נהג להורות למתלונן אחר, כיום נער בן 15 שלמד באותו בי”ס, להיכנס לאחד מחדרי הלימוד בבית הספר, שם היה מבצע בו מעשים חמורים.

באחד הימים במהלך שנת 2015 שהה אותו מתלונן יחד עם חברו בספריית בית הספר. הנאשם נכנס לספריה, החל לשוחח עם השניים, ובעודו משוחח עמם ביצע מעשה חמור במתלונן.

בנוסף, בין החודשים אפריל-אוגוסט 2015, צירף הנאשם את המתלונן ללימודי שחייה בבריכת שחיה בפתח תקווה. המתלונן התקשה להיכנס לבריכה כי חשש מהמים הקרים, ואז ניגש אליו הנאשם שכנע אותו להיכנס לבריכה. הנאשם נכנס לבריכה יחד עם המתלונן ושם ביצע בו מעשה חמור.

בנוסף, באחת הפעמים בהן שהו בבריכה, ניגש המתלונן למלתחות ואז נכנס הנאשם לאותה מלתחה וביצע בו מעשה חמור.

במהלך חודש 2016 נעדר המתלונן מבית הספר. לאור היעדרותו, הגיע הנאשם לביתו של המתלונן וביקש כי יגיע לרכבו, והמתלונן עשה כן. כאשר נכנס המתלונן לרכב, מסר לו הנאשם מכתב, והחל לבצע בו מעשה חמור. לאור זאת, ניסה המתלונן לקוםו אך הנאשם מנע זאת ממנו. המתלונן ביקש מהנאשם שיחדל ממעשיו, אך הנאשם לא שעה לתחינותיו וביצע בו מעשה חמור.

בשנת 2017, עבר המתלונן ללמוד בישיבה בבני ברק, בסיועו של הנאשם.

במהלך חודש אפריל 2017 הגיע הנאשם לישיבה בעקבות פניה של המנהל לנאשם אודות התנהגותו השלילית של המתלונן.

כאשר הגיע הנאשם לישיבה, הלך לחדרו של המתלונן ושוחח עמו על התנהגותו. בשלב מסוים החליט המתלונן לסיים את השיחה, קם וביקש לצאת מהחדר. הנאשם ניסה למנוע זאת ממנו, והמתלונן הצליח לחלץ עצמו והתיישב על מיטתו. אז ניגש הנאשם למתלונן ושוב ביצע מעשה חמור.

לנוכח מעשים אלו, הזיז אותו המתלונן, לקח שמיכה שהיתה מוטלת על מיטתו, נשכב על בטנו והתכסה בשמיכה. הנאשם הרים את השמיכה וניסה לבצע מעשה חמורה במתלונן, שהדף אותו בכוח.

הפרקליטות הגישה בקשת מעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות