“אמשיך השליחות בהודו”: הפגישה המרגשת של מודי עם מוישי • צפו

ראש ממשלת הודו, שהגיע לביקור היסטורי בישראל, נפגש עם הילד מוישי הולצברג, ניצול הפיגוע בבית חב"ד במומבאיי, בו נרצחו הוריו, שלוחי חב"ד - הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד • "כשאגדל אמשיך בשליחות הורי", אמר מוישי לראש הממשלה הנרגש
יוני גרין
י"א תמוז התשע"ז / 05.07.2017 16:28

ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, שנחת אתמול לביקור היסטורי של שלושה ימים בישראל, ביקש למרות הלו”ז הצפוף שלו להיפגש עם הילד מוישי הולצברג – הניצול היחיד מהטבח במתקפת הטרור בבית חב”ד במומבאי חב”ד, במהלכה נרצחו הוריו – שליחי חב”ד, הרב גבי וריבקי הולצברג, וארבעה מאורחיהם הי”ד בשנת 2008.

בפגישה, שנערכה בצהרים (רביעי), השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו,  הורי אביו נחמן ופרידה הולצברג, והורי אימו שמעון ויהודית רוזנברג, וסנדרה, מי שהייתה המטפלת שלו בהודו, חילצה אותו מהתופת – ובאה עמו ארצה.

בפגישה אמר מוישי למודי כי בכוונתו להמשיך את מסורת הוריו ולשמש בעתיד כשליח חב”ד בהודו, ולהמשיך בפעולותיהם של אביו ואימו הי”ד. ראש הממשלה ההודי הביע את התרגשותו הרבה מדבריו של מוישי.

מוישי סיפר גם כי הוא מתגעגע להודו וראש הממשלה מודי אמר כי מדינתו פתוחה לפניו.

נתניהו הזמין את מוישי ללוות אותו בביקורו העתידי בהודו.

סבו של מוישי, הרב שמעון רוזנברג,  התראיין הבוקר לתחנת הרדיו גל”צ, וסיפר על תוכניותיו של מוישי לעתיד: “עצם הנושא שבכירי ממשלת הודו זוכרים את האירוע, וזוכרים את מוישי, צריך לקחת בחשבון שמדובר בראש ממשלת הודו שהגיע לשלושה ימים, לצורך קשרים עסקיים עם מדינת ישראל, ובתוך זה הוא ראה לנכון לפגוש את מוישי – זה מאוד ריגש אותנו. זה מראה לנו שהעם ההודי לא שכח, את האירוע, והוא עם עם ישראל”.

צילום: Ohad Zweigenberg/POOL

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות